  • 1. Data: 2010-05-09 19:01:46
    Temat: czy członek wspólnoty ma wgląd w ilość głosów oddanych na ustawy?
    Od: "karamba" <k...@r...ba.pl>

    - czy wspólnota udstępni na życzenie szczegóły głosowania uchwał? czy też
    tylko ilość głosów za / przeciew / wstrz ?
    - czy jako członek wspólnoty mogę zgłosić/ogłosić zebranie wspólnoty? Lub
    wymagać od zarządcy by tego dokonał?

  • 2. Data: 2010-05-09 19:12:41
    Temat: czy czlonek wspólnoty ma wglad w ilosc glosów oddanych na uchwal
    Od: " 666" <j...@N...gazeta.pl>

    > - czy wspólnota udostępni na życzenie szczegóły głosowania uchwał?
    > czy też tylko ilość głosów za / przeciw / wstrz ?

    Tak (teoretycznie).

    > - czy jako członek wspólnoty mogę zgłosić/ogłosić zebranie wspólnoty?
    > Lub wymagać od zarządcy by tego dokonał?

    Na wniosek co najmniej 10% udziałów w nieruchomości.
    Zapoznaj się z Ustawą o własności lokali.

  • 3. Data: 2010-05-10 04:52:18
    Od: Pyrtek <u...@n...com>

    karamba pisze:
> [...]
    > - czy jako członek wspólnoty mogę zgłosić/ogłosić zebranie wspólnoty?
    > Lub wymagać od zarządcy by tego dokonał?

    W UoWL jest to dość dokładnie opisane (to drugie).

    Pierwsze - IMHO - TAK, pownieważ dokumenty głosowania należą do
    dokumentów wspólnoty.
    Poszukaj na wspolnota.net.pl

    --

    Tnx. Pzdr. Pyrtek