  • 1. Data: 2004-06-24 03:50:43
    Temat: Umowa podzialu majatku
    Od: Sofar <s...@f...onet.pl>

    Witam !

    Wczoraj u notariusza podpisalem umowe rozdzielnosci majatkowej i
    czesciowego podzialu majatku (mieszkanie wlasnosciowe).
    Reszte majatku (samochody i inne rzeczy) chce podzielic bez udzialu
    notariusza - koszty notarialne.

    Czy ktos pisal juz taki dokument?
    Jak ma wygladac, jak zwykla umowa np. sprzedazy?
    Czy w tytule moze byc: "umowa podzialu majatku"?
    Czy taki dokument jest wiarygodny dla Wydzialu Komunikacji UM, PZU
    itd.?

    --
    Pozdrawiam,
    Lukasz mailto:s...@f...onet.pl

    zalaczniki: <<none>>

  • 2. Data: 2004-06-24 15:06:39
    Temat: Re: Umowa podzialu majatku
    Od: grzehorz <a...@...sygnatur.ce>

    Sofar wrote:

> [...]
    > Czy w tytule moze byc: "umowa podzialu majatku"?
    > Czy taki dokument jest wiarygodny dla Wydzialu Komunikacji UM, PZU

    Też jestem tym bardzo zainteresowany...
    Może ktoś jednak podpowie jak taka umowa miała by wyglądać?
    W googlach znalazłem jeden niestety nie działający link na hoga.pl
    i nic konkretnego wiecej...

    && &&
    && t...@p...pl &&
    && Nie jest łatwo napisać coś w sygnaturce... &&
    && &&

  • 3. Data: 2004-06-24 21:25:21
    Od: "robert agner" <t...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Kurcze, nikt nie wie ??
    to ciekawy problem i też chciałbym poznać odpowiedź,

  • 4. Data: 2004-06-28 05:27:20
    Temat: Re[2]: Umowa podzialu majatku
    Od: Sofar <s...@f...onet.pl>

    Witam,

    W liscie datowanym 2004-06-28 <mid:cbfgs1$nft$1@inews.gazeta.pl>
    robert(t...@g...SKASUJ-TO.pl)napisal(a):

    ra> Kurcze, nikt nie wie ??
    ra> to ciekawy problem i też chciałbym poznać odpowiedź,

    Czy wszyscy robili podzial majatku przez sad?

    --
    Pozdrawiam,
    Lukasz mailto:s...@f...onet.pl

    zalaczniki: <<none>>

  • 5. Data: 2004-06-28 07:24:09
    Temat: Re: Re[2]: Umowa podzialu majatku
    Od: "bella" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Sofar" <s...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > ra> Kurcze, nikt nie wie ??
    > ra> to ciekawy problem i też chciałbym poznać odpowiedź,
    >
    > Czy wszyscy robili podzial majatku przez sad?

    a nie możesz spisać zwykłej umowy i pójść z żoną do notariusza i w jego
    obecności podpisać taką umowę? płacisz wtedy jakieś 24 zł. nie wiem na ile
    ona będzie ważna w sądzie, ale napewno jest bardziej wiarygodnia w
    jakimkolwiek postepowaniu niż zwykła umowa na piśmie. a najlepiej to wogóle
    pójść do jakiegokolwiek notariusza i spytać......

    pozdr.
    b.

  • 6. Data: 2004-07-02 05:51:02
    Od: Sofar <s...@f...onet.pl>

    Witam,

    W liscie datowanym 2004-07-02 <mid:606656549.20040624055043@friko2.onet.pl>
    Sofar(s...@f...onet.pl)napisal(a):

    S> Wczoraj u notariusza podpisalem umowe rozdzielnosci majatkowej i
    S> czesciowego podzialu majatku (mieszkanie wlasnosciowe).

    Czy umowa rozdzielnosci majatkowej i podzialu majatku podpisana u
    notariusza musi sie jakos uprawomocnic? (musze splacic pol wartosci
    mieszkania).

    Czy mozna ja jeszcze zaskarzyc? (zona mnie szantazuje, ze wynajmie
    prawnika i ja uniewazni).

    --
    Pozdrawiam,
    Lukasz mailto:s...@f...onet.pl