  • 1. Data: 2004-06-24 02:10:55
    Temat: koncesje na TV
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    1/ czy wiecie moze jakie akty prawne reguluja procesem otrzymywania
    koncesji na stacje tv ? chodzi mi o prawniczo/papierkowy *algorytm*
    *postepowania* przy zakladaniu malej telewizji - na przyklad telewizji
    osiedlowej, czy np. dzielnicowej, telewizji, ktora ma nadawac tylko na
    pewnym obszarze miasta.

    2/ gdzie zdobyc wiedze o kosztach/oplatach przy staraniu sie o koncesje
    ? [poza telefonem do krajowej rady radiof. & tv oczywiscie ]

    3/ Chodzi mi tez o to, jak prawo traktuje taka tv nadawana a/naziemnie,
    b/via satelita c/ i ewentualnie w kabel wpuszczona
    dzieki za odpowiedz & pozdrawiam.
    [ a moze ktos z Was wie jaka grupa w polskim usenecie tyczy aspektow
    technicznych dzialania/zakladania telewizji ? bo ja widze same grupy o
    programie tv...]

  • 2. Data: 2004-06-24 07:19:37
    Temat: Re: koncesje na TV
    Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl>

    1634Racine napisał:

> [...]
    > *postepowania* przy zakladaniu malej telewizji - na przyklad telewizji
    > osiedlowej, czy np. dzielnicowej, telewizji, ktora ma nadawac tylko na

    Myślę, że należałoby zacząć od ustawy z 29.12.1992 r. o radiofonii i
    telewizji. Jest w niej mowa o sieciach kablowych (wtedy zgłasza się ją
    tylko do Przewodniczącego KRRiTV), jest mowa o TV satelitarnej, jest też
    mowa (powinno cię to szczególnie zainteresować) o "nadawcy społecznym"
    (taki nadawca jest np. zwolniony z opłat za udzielenie koncesji).
    Jeżeli zaś chodzi o sam "algorytm" i akty wykonawcze/ rozporzązenia
    KRRiTV do tej ustawy - zajrzyj na http://www.krrit.gov.pl/ - jest tam
    dział "Akty prawne", "Warunki uzyskania koncesji", są formularze itd. A
    w razie czego po prostu można do nich zatelefonować/ napisać maila/
    przejść się z zestawem szczegółowych pytań.

    > 2/ gdzie zdobyc wiedze o kosztach/oplatach przy staraniu sie o koncesje
    > ? [poza telefonem do krajowej rady radiof. & tv oczywiscie ]
    (...)

    Poza KRRiTV - nie mam pojęcia... Możesz spróbować poszukać jakichś
    polskich oddziałów (międzynarodowych) stowarzyszeń nadawców...

    Pzdr
    PWZ

  • 3. Data: 2004-06-24 10:41:03
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Piotr Zawadzki <p...@f...pl>:
    > Myślę, że należałoby zacząć od ustawy z 29.12.1992 r. o radiofonii i
    > telewizji.

    wielkie dzieki, pozdrawiam