  • 1. Data: 2004-06-23 23:24:47
    Temat: Wynajmowane mieszkanie i komornik
    Od: "c97 " <c...@g...pl>

    Czesc, wynajalem miesiac temu mieszkanie ale nie mam umowy - tak sobie
    zazyczyl wlasciciel. Dzis przyszla poczta z banku ze poprzedni wynajmujacy
    zalega ze splata karty i ze wysla tu komornika. No i teraz nie wiem co z tym
    zrobic?! Jak sie postepuje w takich wypadkach?

    c97

  • 2. Data: 2004-06-24 08:27:04
    Temat: Re: Wynajmowane mieszkanie i komornik
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Wed, 23 Jun 2004 23:24:47 +0000 (UTC), c97 naskrobał(a):

> [...]
    > zalega ze splata karty i ze wysla tu komornika. No i teraz nie wiem co z tym
    > zrobic?! Jak sie postepuje w takich wypadkach?

    A czym sie stresujesz? Swoje rzeczy przenieś i zostaw te na które masz
    dowód zakupu i sobie mieszkaj. Przyjdzie komornik to mu nie otwieraj bo to
    nie twoje mieszkanie. Niech sobie wezwie policje, spiszą protokół a ty
    będziesz kryty. Oczywiście jak będą sie pluli co tu robisz - odpowiedz
    piluje mieszkania przed złodziejami :D

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 3. Data: 2004-06-24 08:55:47
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "c97 " <c...@g...pl> naskrobał/a w

> [...]
    > sobie zazyczyl wlasciciel. Dzis przyszla poczta z banku ze poprzedni
    > wynajmujacy zalega ze splata karty i ze wysla tu komornika. No i

    Nic.

    > Jak sie postepuje w takich
    > wypadkach?

    Nie odbierać poczty niezaadresowanej do ciebie. Kiedy przyjdzie
    komornik,mówisz mu tylko: "Ten pan tu nie mieszka od miesiąca, teraz ja
    wynajmuję to mieszkanie, gdzie mam podpisać protokół, do widzenia".

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Sygnaturka cwiczebna.

  • 4. Data: 2004-06-24 09:43:49
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "c97 " <c...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    tym
    > zrobic?! Jak sie postepuje w takich wypadkach?

    Jak bardzo Ci się chce, to odpisz temu bankowi, że gość, do którego wysyłają
    już tu nie mieszka.

    --
    Pozdrawiam,
    Washko