    From: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Umowa kupna samochodu
    Date: Tue, 16 Sep 2014 22:11:46 +0200

    W dniu 2014-09-16 22:04, set pisze:

    > Prawnikiem nie będę , ale na czym polega dowcip z tym podpisem,

    No, że wymyśliłeś sobie, że na umowie ma pojawić się CZYTELNY
    PODPIS. A co jeśli ktoś, kto chce zawrzeć umowę z Tobą nie umie
    pisać czytelnie ?

    > ŻENA ZA PULTEM ma u nas WIELKĄ WŁADZĘ i nikt jej nie podskoczy,

    Idziesz do urzędu z prośbą o wydanie decyzji administracyjnej o
    zarejestrowaniu pojazdu. Dostajesz odmowę (która powinna być
    zgodnie z przepisami wydana w formie w/w) "słowną" pt SPIEPRZAJ
    DZIADU ... a Ty spieprzasz. No śmieszy mnie to.

    > urząd w mieściem, w którym nic się nie zmieniło od lat 80tych gdy
    > rejestrowałem swojego pierwszego Komarka, baba mogła wszystko , a zeby było
    > smieszniej jak wyrejestrowywałem poprzednio sprzedany samochód u tej samej
    > władczyni pieczatek,

    No chodzi o to, że twierdzisz, że dostałeś odmowę - a odmowy nie
    dostałeś, bo jesteś gatunkiem człowieka, który nawet nie potrafi
    asertywnie poprosić o tą odmowę. Skup się - takich "urzędników"
    należy edukować. Jakbyś poprosił o odmowę w formie decyzji
    administracyjnej - dowiedziałbyś się z niej, czy mogła czy nie
    mogła odmówić - a przynajmniej mógłbyś się odwołać do SKO od
    decyzji widzimisię ŻENY ZA PULTEM. Na ten moment, pobiegłeś jak
    piesek przez 200 km zgodnie z żądaniem baby z okresem, i nie
    bardzo wiem, co tu chcesz osiągnąć. Jakiej "rady zaznać" ?

    Zadałeś pytanie, czy "pani mogła odmówić". A ja twierdzę, że NIE
    ODMÓWIŁA. Powiedziała Ci, że jej byłoby przyjemniej jakbyś przez
    pół polski przeleciał się dla niej - a Ty w podskokach spełniłeś
    jej życzenie.

    Sumując: twierdzisz, że ŻENA ZA PULTEM odmówiła rejestracji.
    Proszę - zeskanuj mi tą odmowę.

    > Władczyni całą gębą.

    Pachołek pełną gębą raczej ...

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90