  • 11. Data: 2008-03-16 19:57:08
    Temat: Re: Ukradli mi rejestracje :(
    Od: "Fantom" <s...@S...poczta.onet.pl>

    > Że dalej nie pojedziesz.

    No dobra. Ale nie pojade bo mi zabronia czy mi zarekwiruja auto ?

    Fantom

  • 12. Data: 2008-03-16 20:16:09
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Fantom wrote:

    > No dobra. Ale nie pojade bo mi zabronia czy mi zarekwiruja auto ?

    Na jedno wychodzi. Samochodu zostawić nie mogą na ulicy więc odbierzesz
    go z parkingu policyjnego. O ile go nie rozbiorą w tym czasie na części.

  • 13. Data: 2008-03-16 20:49:13
    Od: "|<onrad" <b...@g...com>

    PSYLO pisze:

    > W takim razie chyba raczej zatrzymanie dowodu rejestracyjnego...?

    no pomylilem sie, racja

    --
    body {
    name: '|<onrad Karpieszu>|';

  • 14. Data: 2008-03-16 20:57:17
    Od: ToMasz <twitek4@no_spam.gazeta.pl>

    witek pisze:

    > Na jedno wychodzi. Samochodu zostawić nie mogą na ulicy więc odbierzesz
    > go z parkingu policyjnego. O ile go nie rozbiorą w tym czasie na części.
    mandat - malutki.
    parking - opłata taka sobie
    transport na parking - opłata zbujecka.
    razem ok 1000 zł
    odradzam

  • 15. Data: 2008-03-16 21:23:03
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    ToMasz wrote:

    > mandat - malutki.
    > parking - opłata taka sobie
    > transport na parking - opłata zbujecka.
    > razem ok 1000 zł
    > odradzam

    do tego należy doliczyć koszty wymontowanych w tym czasie czesci.
    razem wychodzi prawie jak za nowy samochód

  • 16. Data: 2008-03-18 06:48:26
    Od: Tapatik <t...@b...adresu>

    Użytkownik witek napisał:

    > do tego należy doliczyć koszty wymontowanych w tym czasie czesci.
    > razem wychodzi prawie jak za nowy samochód

    Co Ty z tym wymontowaniem części?
    To z własnego doświadczenia?

    --
    Pozdrawiam,