  • 1. Data: 2008-03-16 18:34:08
    Temat: Ukradli mi rejestracje :(
    Od: "Fantom" <s...@S...poczta.onet.pl>

    Buchneli mi blachy z samochodu (zgloszone na policje) . Zlapali juz inny
    samochod na tych blachach - gdzies tam stoi zatrzymany.
    Pytanko : moge sobie przykleic kartki z numerami i jakos jezdzic ? Czy pzy
    kazdym zatrzymaniu bede placicl mandat lub tez mi samochod zabiora ?

    Fantom

  • 2. Data: 2008-03-16 18:39:00
    Temat: Re: Ukradli mi rejestracje :(
    Od: KsZZysiek <kszysiek@____tlen.pl>

    > Pytanko : moge sobie przykleic kartki z numerami i jakos jezdzic ? Czy pzy
    > kazdym zatrzymaniu bede placicl mandat lub tez mi samochod zabiora ?

    Nie mozesz, musisz miec "prawne" blachy.

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kp.oz.pl/

  • 3. Data: 2008-03-16 18:41:36
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "KsZZysiek" <kszysiek@____tlen.pl> napisał w wiadomości

    > Nie mozesz, musisz miec "prawne" blachy.

    Skoro tablice odzyskano, to udaj się na Policję i je odbierz.

  • 4. Data: 2008-03-16 18:42:25
    Od: "Fantom" <s...@S...poczta.onet.pl>

    > Skoro tablice odzyskano, to udaj się na Policję i je odbierz.

    Po pierwsze daleko od miejsca zdarzenia (kilkaset km). Po drugie ciagle nie
    wiem, z jakiego powdu zatzrymane jest tamte auto i czy moga mi je teraz
    oddac.

    Fantom

  • 5. Data: 2008-03-16 18:42:44
    Od: "Fantom" <s...@S...poczta.onet.pl>

    > Nie mozesz, musisz miec "prawne" blachy.

    Co mi moze maks grozic jak mnie zatrzymaja ?

    Fantom

  • 6. Data: 2008-03-16 18:48:12
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Fantom" <s...@S...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Po pierwsze daleko od miejsca zdarzenia (kilkaset km). Po drugie ciągle
    > nie
    > wiem, z jakiego powodu zatrzymane jest tamte auto i czy moga mi je teraz
    > oddac.

    Podejdź do najbliższej Ci jednostki i poproś o pomoc. Ale bez wyjazdu do
    tamtej jednostki będzie to kilka dni trwało i nie ma na to siły.

  • 7. Data: 2008-03-16 19:00:47
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Fantom wrote:
    > pzy
    >
    > Co mi moze maks grozic jak mnie zatrzymaja ?
    >
    > Fantom

    Że dalej nie pojedziesz.

  • 8. Data: 2008-03-16 19:02:20
    Od: "|<onrad" <k...@g...com>

    Fantom pisze:
    > pzy
    >
    > Co mi moze maks grozic jak mnie zatrzymaja ?

    mandat (nie znam kwoty), zatrzymanie prawa jazdy w zamian za ktore
    dostaniesz papierek z wpisem ze masz okazac przy odbiorze prawka ze masz
    juz blachy.

    pisze na podstawie braku badn, stluczonej szyby itp, ale to chyba mniej
    wiecej o to samo chodzi: jazda samochodem ktory nie powinien byc
    dopuszczony do ruchu

    --
    body {
    name: '|<onrad Karpieszu>|';

  • 9. Data: 2008-03-16 19:26:26
    Od: KsZZysiek <kszysiek@____tlen.pl>

    > wiecej o to samo chodzi: jazda samochodem ktory nie powinien byc
    > dopuszczony do ruchu

    No własnie nie bardzo.

    Fałszerstwo :)

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kp.oz.pl/

  • 10. Data: 2008-03-16 19:55:54
    Od: PSYLO <p...@o...pl>

    |<onrad pisze:
    > zatrzymanie prawa jazdy (...)
    > jazda samochodem ktory nie powinien byc
    > dopuszczony do ruchu

    W takim razie chyba raczej zatrzymanie dowodu rejestracyjnego...?

    --
    _PSYLO_ | http://www.cafepc.pl
    GG:5563748 | http://www.psylo.xin.pl