  • 11. Data: 2005-08-09 07:42:23
    Temat: Re: Przyczepię się...
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    Jotte wrote:

    > W wiadomości news:dd9jc0$cmv$1@news.dialog.net.pl czarny <c...@e...pl>

    > Normalnie. Sam się zastanawiam nad zmianą nicka na Kurczak w Sosie
    > Słodko-Kwaśnym albo Fasolka po Bretońsk

    ho, niech no sie kotlet obudzi to wam wygarnie jak i mnie wygarnal o
    nietolerancji i ucisnieniu ksywek schabowych i innych spozywczych ;)

    --
    Pan i Pani Smith (Mrs and Mr Smith, 2005) ...... http://tiny.pl/q7j5
    ________________

  • 12. Data: 2005-08-09 08:23:48
    Temat: Re: USTAWA ANTYLICHWIARSKA - GDZIE TKWI HACZYK?
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "vertret" <vertret@@@op.pl> naskrobał/a w news:dd9ce5$mco$1@news.onet.pl:

    > Słyszałeś cos o popycie i podaży?

    I co to ma wspólnego?

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Sygnaturka cwiczebna.

  • 13. Data: 2005-08-09 14:49:16
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Jakos w innych krajach europejskich takie ustawy sa od dawna i ludzie
    > kredyty bez zadnego mrugania dostaja.

    Jakoś w innych krajach ISO i HACAP działają, a u nas mimo "wdrożenia" tych
    samych reguł mamy różne constary. Polak potrafi. A praw rynku nie
    oszukasz.

  • 14. Data: 2005-08-10 15:19:59
    Od: "Maverick31" <m...@o...pl>

    > Słyszałeś cos o popycie i podaży?
    >

    > vertret

    A ja tak sobie mysle, ze w tym wszystkim chodzi rowniez o ukrocenie praktyk
    w ktorych np SKOK wrecz przoduje. Odsetki w wysokosci 26 % dla kredytow ale
    juz w przypadku braku splaty rat odsetki karne to 80 % w skali roku.
    Placilem za kogos i wcale mi sie nie podobalo choc zdawalem sobie sprawe, ze
    gdy kredytobiorca nawali to bede musial wyciagnac portfel...to co bylo
    pozniej to horror, ktory sad musial ukrocic. Ustawa to zmienic moze.
    Pozdr. Maver

  • 15. Data: 2005-08-11 09:27:49
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "vertret" <vertret@@@op.pl> naskrobał/a w news:dd9ce5$mco$1@news.onet.pl:

    > Słyszałeś cos o popycie i podaży?

    Na narkotyki też jest duży popyt, a jakoś ich w bankach nie sprzedają.
    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Jeszcze raz pozdrawiam, co mi zalerzyna.

  • 16. Data: 2005-08-11 10:05:08
    Od: "vertret" <vertret@@@op.pl>

    Użytkownik "Goomich" <g...@u...to.wp.pl> napisał w wiadomości
    > "vertret" <vertret@@@op.pl> naskrobał/a w news:dd9ce5$mco$1@news.onet.pl:

    > Na narkotyki też jest duży popyt, a jakoś ich w bankach nie sprzedają.

    Podobnie jak nie sprzedaja cementu luzem.

    vertret

  • 17. Data: 2005-08-11 12:53:40
    Temat: Kiedy ona wchodzi w życie?
    Od: g...@p...onet.pl

    > Prezydent podpisal tzw. ustawe antylichwiarska.
    Witam!
    i... gdzie można ja przeczytać? II jak dokładnie brzmi tytuł U?

  • 18. Data: 2005-08-11 13:01:12
    Temat: Re: Kiedy ona wchodzi w życie?
    Od: g...@p...onet.pl

    już wiem 6 mies. od dnia ogłoszenia.
    Ale jak się to ma np do oprocentowania karnego - za zwłoke w płaceniu rat.
    Niektóre firmy mają nawet 80%.
    Czy U będzie obejmować tylko te umowy, które zawarto przew wejściem w życie U?
    I jak się to ma do Gdy umowa była zawarta przed U a np odsetki karne trzeba
    będzie płacić po tym dniu?

    pzgr greo

  • 19. Data: 2005-08-17 20:19:19
    Od: "pissmejker" <p...@t...pl>

> [...]
    > życie U?
    > I jak się to ma do Gdy umowa była zawarta przed U a np odsetki karne

    Jeszcze by tego brakowało, aby na podstawie tej ustawy ograniczana była
    wysokość kar za nienależyte wykonanie umów :-)