    From: "Maverick31" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: USTAWA ANTYLICHWIARSKA - GDZIE TKWI HACZYK?
    Date: Wed, 10 Aug 2005 17:19:59 +0200

    > Słyszałeś cos o popycie i podaży?
    >

    > vertret

    A ja tak sobie mysle, ze w tym wszystkim chodzi rowniez o ukrocenie praktyk
    w ktorych np SKOK wrecz przoduje. Odsetki w wysokosci 26 % dla kredytow ale
    juz w przypadku braku splaty rat odsetki karne to 80 % w skali roku.
    Placilem za kogos i wcale mi sie nie podobalo choc zdawalem sobie sprawe, ze
    gdy kredytobiorca nawali to bede musial wyciagnac portfel...to co bylo
    pozniej to horror, ktory sad musial ukrocic. Ustawa to zmienic moze.
    Pozdr. Maver