  • 1. Data: 2005-08-08 18:41:21
    Temat: Obraza
    Od: "Kamil" <n...@g...de>

    Pewien kryminalista obrazil mnie ,moja mame i znajomego np.slowami ze z psem
    robie seks ze jestem cwelem i moj znajomy rowniez .Oskarzylem goscia a
    mame i znajomego podalem jako swiadka.Czy te osoby powinny rowniez wniesc
    oskarzenie osobno?tak zeby ten kryminalista poniosl jak najdotkliwsza
    kare.Dodam ze moja mame obraza gdy spotka ja w sklepie pokazujac reka kolo
    czola lub wystajacy palec (fack you) Czy jest szansa ze wygram sprawe majac
    dwoch swiadkow czyli moja mame oraz znajomego ktorego rowzniez obrazil mimo
    ze go nie znal?
    Pozdrawiami

  • 2. Data: 2005-08-08 19:27:53
    Temat: Re: Obraza
    Od: "Leszek" <l...@n...fm>

    Użytkownik "Kamil" <n...@g...de> napisał w wiadomości
    >Czy jest szansa ze wygram sprawe majac dwoch swiadkow czyli moja mame oraz
    >znajomego ktorego rowzniez obrazil mimo ze go nie znal?

    "Spotkałem szczęśliwych Indian" ;)))
    --
    Pozdr
    Leszek

    Nie masz ciekawszego zajęcia? Pierdołami wypełniasz życie?

  • 3. Data: 2005-08-08 21:38:20
    Od: "Kazimierz Kotowicz" <k...@p...tp.pl>

> [...]
    > ze wygram sprawe majac dwoch swiadkow czyli moja mame oraz znajomego
    > ktorego rowzniez obrazil mimo ze go nie znal?
    Jest to przestepstwo z art, 216& 1 kk
    Jeżeli masz swiadków to sądze że wygrasz.
    Jest to przestepstwo z oskarżenia prywatrnego tzn. musisz ty bądz twoja
    mama złożyc wniosek w Komendzie policji, jest to najprostsza droga
    oskarzenia
    KK

  • 4. Data: 2005-08-11 08:41:26
    Od: "Kamil" <n...@g...de>

    "Kazimierz Kotowicz" <k...@p...tp.pl> schrieb im
    Newsbeitrag news:dd8jci$s3f$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > U?ytkownik "Kamil" <n...@g...de> napisa? w wiadomo?ci
    > Jest to przestepstwo z art, 216& 1 kk
    > Je?eli masz swiadków to s?dze ?e wygrasz.
    > Jest to przestepstwo z oskar?enia prywatrnego tzn. musisz ty b?dz twoja
    > mama z?o?yc wniosek w Komendzie policji, jest to najprostsza droga
    > oskarzenia
    > KK
    Dziek:)

  • 5. Data: 2005-08-14 13:38:36
    Od: porto <e...@p...net>

    Kamil wrote:

    > "Kazimierz Kotowicz" <k...@p...tp.pl> schrieb im
    > Newsbeitrag news:dd8jci$s3f$1@atlantis.news.tpi.pl...

    a zawiadomiles ksiedza proboszcza?

    Czy te

    tak, nie popusc nikomu!

    tak zeby ten

    > Dziek:)

    Wyglada na to ze glupi jest nie "pewien kryminalista", a "ciezko obrazony".

  • 6. Data: 2005-08-14 14:20:36
    Od: "Kamil" <n...@g...de>

    > a zawiadomiles ksiedza proboszcza?

    o czym?

  • 7. Data: 2005-08-14 14:44:24
    Od: porto <e...@p...net>

    Kamil wrote:

    > o czym?

    Nie zalapales ironii?

    Widac masz tego "kryminalste" za rownego sobie. :-P

  • 8. Data: 2005-08-14 15:49:53
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Kamil" <n...@g...de> niebacznie popelnil

    > o czym?

    Nie wyciągaj mi tej malagi, czy tam alpagi
    ze sprawnym systemem losowania nicków z KF.
    On nie istnieje, to podmiot zbiorowy.

    Przeprowadź odpowiednik testu Turinga.
    Zapytaj o dostęp w Polsce do sądów w aspekcie Strasburgera.
    Jak w odpowiedzi wyczytasz "prostytutki sądowe" to test pozytywny
    - lepszy niż źródło w pd. dzielnicy jakiegoś zadupia w N.Jersey

    --
    pozdro
    poreba