  • 1. Data: 2004-01-16 06:51:45
    Temat: UPRAWNIENIA POLICJI!!!!
    Od: "Radek" <r...@g...pl>

    Cze

    Czy moglby kots pomoc w odnalezieniu przepisow nt powyzej. jakie policja ma
    uprawnienia, czy moze bezkarnie wchodzic do mieszkan i podobne
    z gory dziekuje
    Radek

  • 2. Data: 2004-01-16 07:05:54
    Temat: Re: UPRAWNIENIA POLICJI!!!!
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    r...@g...pl news:bu81m0$186$1@inews.gazeta.pl

    > Cze
    >
    > Czy moglby kots pomoc w odnalezieniu przepisow nt powyzej. jakie
    > policja ma uprawnienia, czy moze bezkarnie wchodzic do mieszkan i
    > podobne z gory dziekuje

    Tak, a za kazda znaleziona piracka mp3-ke dostaniesz 2 razy palka po
    tylku;)

    To pytanie padlo juz 479482 razy w tym tygodniu, pisza o nim w gazetach,
    internecie, tv, itd - przeszukaj archiwum.

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 3. Data: 2004-01-16 07:08:27
    Od: "Krzysztof 'kw1618\" z Warszawy" <k...@W...interia.pl>

    Użytkownik "Radek" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    ma
    > uprawnienia, czy moze bezkarnie wchodzic do mieszkan i podobne

    Proponuję ustawę o policji wraz z rozporządzeniami.
    www.sejm.gov.pl > Prawo

    Krzysztof 'kw1618' [Warszawa-Ursynów] GG: 6287018

  • 4. Data: 2004-01-16 16:14:21
    Od: "detektyw" <s...@g...pl>

    wejdz na www.kgp.gov.pl
    tam powinienes znalezc niektore akty prawne, normujace dzialania policji

  • 5. Data: 2004-01-16 18:44:26
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]

    ma
    > uprawnienia, czy moze bezkarnie wchodzic do mieszkan i podobne

    Radku! Przejrzyj archiwum grupy, bo temat był wałkowany w ciągu ostatnich
    kilku miesięcy co najmniej kilkadziesiąt razy na wszystkie sposoby.

  • 6. Data: 2004-01-16 20:47:36
    Od: huski <h...@p...onet.pl>

    Pemakai "Rafal 'Raf256' Maj" kemenangan <16 sty 2004> menyalin :

    > Tak, a za kazda znaleziona piracka mp3-ke dostaniesz 2 razy palka po
    > tylku;)

    hehehe, ubawilem sie :))) Muszie sie w koncu zmobilizowac i zrobic ten szyfrowany
    dysk!

  • 7. Data: 2004-01-17 07:38:46
    Od: "treneros" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Radek" <r...@g...pl> napisał :

    > Czy moglby kots pomoc w odnalezieniu przepisow nt powyzej. jakie
    policja ma
    > uprawnienia, czy moze bezkarnie wchodzic do mieszkan i podobne

    Zapoznaj sie z:

    1. Ustawa z dnia 6 kwietnia 1990 r. o Policji. (tekst jednolity: Dz.
    U. 2002 r. Nr 7 poz. 58) - a szczegolnie rozdzial 3 tej ustawy tj
    art.14 - art.22

    2. Rozporzadzenie Rady Ministrow z dnia 17 września 1990 r. w
    sprawie trybu legitymowania, zatrzymywania osób, dokonywania kontroli
    osobistej oraz przeglądania bagaży i sprawdzania ładunku przez
    policjantów. (Dz.U.1990.70.409)

    3. Rozporzadzenie Rady Ministrow z dnia 17 września 1990 r. w sprawie
    określenia przypadków oraz warunków i sposobów użycia przez
    policjantów środków przymusu bezpośredniego. (Dz.U.1990.70.410)

    4. Rozporzadzenie Rady Ministrow z dnia 5 marca 1991 r. w sprawie
    szczegółowych zasad i warunków użycia oddziałów i pododdziałów Policji
    oraz Sił Zbrojnych Rzeczypospolitej Polskiej w razie zagrożenia
    bezpieczeństwa lub niebezpiecznego zakłócenia porządku publicznego
    oraz zasad użycia broni palnej przez te jednostki.(Dz.U.1991.26.104)

    5. Rozporzadzenie Rady Ministrow z dnia 21 maja 1996 r. w sprawie
    szczegółowych warunków i sposobu postępowania przy użyciu broni palnej
    przez policjantów. (Dz.U.1996.63.296)

    --
    Z powazaniem
    -=treneros=-

  • 8. Data: 2004-01-17 12:43:29
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    W artykule buaoqo$nj8$...@a...news.tpi.pl,
    niejaki(a): treneros z adresu <t...@p...onet.pl> napisa..

    Ja bym jeszcze dołożył kodeks postępowania karnego, bo to bardzo często
    sie wiąże.

  • 9. Data: 2004-01-17 14:25:06
    Od: "Anzelmo" <a...@i...pl>

> [...]
    ma
    > uprawnienia, czy moze bezkarnie wchodzic do mieszkan i podobne

    Rozdział 25 KPK