  • 1. Data: 2017-10-03 12:47:07
    Temat: UMiG - Przetarg
    Od: Łukasz <l...@r...pl>

    Dzień Dobry.

    Czy UMiG ma obowiązek umieszczania informacji na temat realizowanych
    przetargów na jakiejś stronie internetowej?
    Co prawda UMiG ma swoją stronę na której umieszcza informacje o
    przetargach, ale ostatnio okazało się że przeszła mi koło nosa fajna
    inwestycja o której nie było żadnych informacji na stronie.

    Od Burmistrza dostałem tylko lakoniczną informację, że przetarg był i
    wybrano wykonawcę.

  • 2. Data: 2017-10-03 17:25:35
    Temat: Re: UMiG - Przetarg
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Łukasz" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >przetargach, ale ostatnio okazało się że przeszła mi koło nosa fajna
    >inwestycja o której nie było żadnych informacji na stronie.

    Zgodnie z ustawa - a tam raczej wymieniony Biuletyn Zamowien
    Publicznych niz "jakas strona", i sa jakies progi.

    Ta strona to BIP ? powinni tam opublikowac.

    No to pozostaje "życzliwy donosi" :-)

    Albo poszukaj znajomego pare gmin dalej i niech protest zglosi - to
    moze zrobia drugi przetarg..

    J.

  • 3. Data: 2017-10-03 22:03:11
    Od: Łukasz <l...@r...pl>

    W dniu 03.10.2017 o 17:25, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Łukasz"  napisał w wiadomości grup
    >
    > Zgodnie z ustawa - a tam raczej wymieniony Biuletyn Zamowien Publicznych
    > niz "jakas strona", i sa jakies progi.
    >
    > Ta strona to BIP ? powinni tam opublikowac.

    Tak, ale nic nie ma. Tzn. są przetargi, ale nie w omawianym temacie.

    > No to pozostaje "życzliwy donosi" :-)

    A komu ;) bo to chyba jedno wielkie podwórko kolegów i koleżanek...

  • 4. Data: 2017-10-04 12:18:02
    Od: "Ktos i jeszcze cos" <c...@i...cos>

    https://www.uzp.gov.pl/

    Musiałby mieć b. mocne argumenty, a i sam przetarg coś wart.

    --
    Tanie wino jest dobre, bo jest dobre i tanie

  • 5. Data: 2017-10-04 17:00:10
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 03-10-17 o 22:03, Łukasz pisze:

    > A komu ;) bo to chyba jedno wielkie podwórko kolegów i koleżanek...

    Może najpierw napisz co to za przetarg. Jaka kwota? Jak nie chcesz tu,
    to choć na priv :-)

  • 6. Data: 2017-10-09 09:22:36
    Od: Łukasz <l...@r...pl>

    W dniu 03.10.2017 o 12:47, Łukasz pisze:
> [...]
    > inwestycja o której nie było żadnych informacji na stronie.
    >
    > Od Burmistrza dostałem tylko lakoniczną informację, że przetarg był i

    Dzień Dobry.
    Wracam do tematu po rozmowie.

    Okazuje się że przetarg nie był realizowany, bo całość nie przekracza
    jakiejś tam kwoty. UMiG wysłał zapytania tylko do firm, które miał w
    bazie i najlepszą wybrał. Takie informacje dostałem.

    Łukasz

  • 7. Data: 2017-10-09 11:03:48
    Od: "Ktos i jeszcze cos" <c...@i...cos>

    W dniu .10.2017 o 09:22 Łukasz <l...@r...pl> pisze:

> [...]
    > jakiejś tam kwoty. UMiG wysłał zapytania tylko do firm, które miał w
    > bazie i najlepszą wybrał. Takie informacje dostałem.

    No i masz odpowiedź. Nawet gdyby przekroczyli próg kwotowy
    http://www.infor.pl/wskazniki/zamowienia-publiczne/2
    40,Progi-w-zamowieniach-publicznych.html
    to mogliby ogłosić przetarg na stronie Urzędu Zamówień Publicznych i (nie
    jestem 100% pewien) nie musieliby tego ogłaszać na swoim BIP.

    BTW Gadając ze znajomym, który często uczestniczy w przetargach, ten
    oznajmił, że pomimo pierdyliarda ustaw i obwarowań, NAWET GDYBY przetarg
    się nie odbył i UM kupił coś tam, to... o niczym nie świadczy i nikt
    nikomu nic nie zrobi. W Polsce pod tym względem jest ponoć gorzej niż w
    putinowskiej Rosji.
    Nie łudź się, że zwojujesz Świat. Zacznij rozglądać się za pracą w Corpo,
    bo bandyci w naszych rządach (niezależnie od opcji), tak skonstruowali
    nasz kraj, byśmy za wysoko nie podskakiwali. Im wcześniej to pojmiesz, tym
    lepiej dla Ciebie :)

    --
    Tanie wino jest dobre, bo jest dobre i tanie

  • 8. Data: 2017-10-09 11:21:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Łukasz" napisał w wiadomości grup
    >Okazuje się że przetarg nie był realizowany, bo całość nie przekracza
    >jakiejś tam kwoty. UMiG wysłał zapytania tylko do firm, które miał w
    >bazie i najlepszą wybrał. Takie informacje dostałem.

    Wolno im (do jakiejs tam kwoty)

    http://www.rp.pl/Firma/311069961-Osiem-trybow-udziel
    ania-zamowien-publicznych.html

    J.