  • 1. Data: 2004-09-20 19:31:22
    Temat: Tymczasowe zameldowanie
    Od: "Tomasz" <z...@p...onet.pl>

    Witam chcę wynająć mieszkanie stuentom ale potzrebują tymczasowego
    zamieszkania w tym miejscu aby uzyskać dofinansowanie z uczelni. Czy jest to
    dobre rozwiązanie? Wówczas konieczna jest umowa najmu, odprowadzanie podatku
    do US itp?

    Dziękuję za info

  • 2. Data: 2004-09-20 19:44:04
    Temat: Re: Tymczasowe zameldowanie
    Od: "SQLwysyn" <s...@v...pI>

    Użytkownik "Tomasz" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zamieszkania w tym miejscu aby uzyskać dofinansowanie z uczelni. Czy jest
    > dobre rozwiązanie? Wówczas konieczna jest umowa najmu, odprowadzanie

    A co? zamierzasz na lewo wynajmowac? Zeby ci zrobili bydlo i potem
    szantazowali ze do US doniosa o zatajonych dochodach?

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 3. Data: 2004-09-21 07:32:12
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Tomasz pisze:

    > Witam chcę wynająć mieszkanie stuentom ale potzrebują tymczasowego
    > zamieszkania w tym miejscu aby uzyskać dofinansowanie z uczelni.

    Chyba nie uzyskaja...

    Boguslaw