  • 1. Data: 2004-09-20 18:00:29
    Temat: zarzad a wynagrodzenie
    Od: "A/R" <t...@g...pl>

    Mam pytanie o zarzad wspolnoty skladajacy sie z jej czlonkow. Czy nalezy im
    sie wynagrodzenie, czy o tego jest odprowadzany ZUS, podatek, etc. i jakie
    sa mniej wiecej stawki.

  • 2. Data: 2004-09-20 18:35:48
    Temat: Re: zarzad a wynagrodzenie
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "A/R" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > im
    > sie wynagrodzenie, czy o tego jest odprowadzany ZUS, podatek, etc. i jakie

    Nie podlega zus, wspolnota pit8c na koniec roku, pobierajacy wynagrodzenie
    pit53 jesli chca (ale chyba nie musza), nie ma kosztow uzyskania przychodu.
    Stawki zalezne od wielkosci wspolnoty i ilosci pracy oraz zasobnosci
    Wlascicieli.

    marekz