  • 1. Data: 2004-09-20 19:36:17
    Temat: Odmowa służby wojskowej
    Od: DOSik <d...@W...pl>

    Witam.

    Mam pytanie: jaką karę przewiduje polskie prawo za odmowę pełnienia
    obowiązkowej służby wojskowej?

    Bede wdzięczny za pomoc.
    Pozdrawiam.
    --
    Adam "DOSik" Plona
    http://PLONA.art.pl

  • 2. Data: 2004-09-20 22:58:23
    Temat: Re: Odmowa służby wojskowej
    Od: "fi5h" <f...@o...pl>

    DOSik wrote:
    > Witam.
    >
    > Mam pytanie: jaką karę przewiduje polskie prawo za odmowę pełnienia
    > obowiązkowej służby wojskowej?

    chyba pol roku wiezienia lub cos podobnego dokladnie neiwiem.

    --
    fi5h

    "Gdyby gówno było w cenie, biedni ludzie rodzili by się bez odbytów"

  • 3. Data: 2004-09-21 01:33:04
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    fi5h wrote:

    > chyba pol roku wiezienia lub cos podobnego dokladnie neiwiem.

    Jak nie wiesz, to się nie odzywaj.

    O karach za odmowę mówi art.144 KK. Maksymalne zagrożenie to 3 lata
    odsiadki.