  • 171. Data: 2003-12-08 19:49:50
    Temat: Re: To do Ciebie złodzieju!
    Od: Olgierd <c...@w...pl>

    Niejaki(a) Elvgreen w wiadomości <br16mq$c49$1@helios.domdata.com>
    powiedział(a) co następuje:

    > że to tylko oferta na USA. To napisałem do polskiej oficjalnej strony
    > Microsoftu na adres podawany w Kontaktach, że chcę to kupić, niech mi tylko
    > powiedzą jak.

    Najciekawsze jest to, że pewien głąb niedawno twierdził, że do MS w
    ogóle nie da się mejla wysłać.

    --
    Olgierd
    Popierając bandyterkę stajesz się kanalią!

  • 172. Data: 2003-12-11 18:45:16
    Od: "Peter 'Mikolaj' Mikolajski" <m...@c...spamers.are.stupid>

    Ke'dem guerfel Tomasz Pyra <h...@s...iq.pl> ihn
    news:bqodrm$i7n$1@nemesis.news.tpi.pl: takh oblivyn ihn aa'kua
    pl.soc.prawo

    > Prawdziwa jak najbardziej.

    Khem... ta pominięta kwestia to podstawa...

    > Mysle ze tych profesjonalistow stac na wydatek rzedy 500zl na
    > zakup Windowsa.

    Oczywiście że stać i Windowsów używają. Nie można jednak mówić, że
    Linux jest dobry na wszystko, bo to po prostu nie jest prawda...

    --
    Peter 'Mikolaj' Mikolajski <> ICQ: 55031994 / GG: 2259986
    "I find your lack of faith disturbing" (LV @ ANH)

  • 173. Data: 2003-12-11 18:45:59
    Od: "Peter 'Mikolaj' Mikolajski" <m...@c...spamers.are.stupid>

    Ke'dem guerfel "Jarosław Wiechecki" <j...@p...onet.pl> ihn
    news:bqom8n$h7j$2@news.onet.pl: takh oblivyn ihn aa'kua
    pl.soc.prawo

    > Przyzwolenia nie było.

    No cóż, IMO było, choć nie wprost...

    > Nie było ustawy, rynek biedny, kompy drogie i pożądane.

    No i dlatego trzeba było przyzwyczaić userów do Jedynie Słusznego
    Oprogramowania tak na przyszłosć

  • 174. Data: 2003-12-12 09:05:47
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Peter 'Mikolaj' Mikolajski"
    <m...@c...spamers.are.stupid> napisał w wiadomości

    >Nie można jednak mówić, że
    > Linux jest dobry na wszystko, bo to po prostu nie jest prawda...

    Można jednak powiedzieć sobie wprost że używanie Linuxa w domu to
    najczęściej (w 89%) efekt snobizmu (taka moda) i jest to najzwyklejsze
    płynięcie pod prąd.
    Czy się chce czy nie z uwagi na masowość występowania ,Windows rządzi.

    Pozdr
    Leszek

  • 175. Data: 2003-12-12 10:00:27
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Leszek wrote:

> [...]
    >
    > Można jednak powiedzieć sobie wprost że używanie Linuxa w domu to
    > najczęściej (w 89%) efekt snobizmu (taka moda) i jest to najzwyklejsze

    Mysle ze porownujac ilosc legalnych Wind i Linuxow
    w domach to moze tak 50 - 50

    > Czy się chce czy nie z uwagi na masowość występowania ,Windows rządzi.

    Dzieki piratom... chroniacym MS przed kokurencja...

    Boguslaw

  • 176. Data: 2003-12-12 14:07:36
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "bosz" <b...@u...agh.edu.pl> napisał w wiadomości

    > Mysle ze porownujac ilosc legalnych Wind i Linuxow
    > w domach to moze tak 50 - 50

    Co oznacza że Windows jest najlepszy. Ludzie popełniają przestępstwa aby
    go mieć ;)))

    Pozdr
    Leszek

  • 177. Data: 2003-12-15 12:39:54
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Leszek wrote:

    > Użytkownik "bosz" <b...@u...agh.edu.pl> napisał w wiadomości

    > Co oznacza że Windows jest najlepszy. Ludzie popełniają przestępstwa aby
    > go mieć ;)))

    Wrecz przeciwnie..

    Oznacza to, ze MS chce, by byly w domach chocby "nielegalne"...

    Boguslaw

  • 178. Data: 2003-12-15 12:54:59
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Wrecz przeciwnie..
    >
    > Oznacza to, ze MS chce, by byly w domach chocby "nielegalne"...

    Co "wręcz przeciwnie" ???
    Ludzie mając do wyboru nielegalnego Windowsa lub legalnego Linuxa
    wybierają Windowsa.
    Wyciągasz z tego wniosek że Linux jest lepszy????

    Pozdr
    Leszek

  • 179. Data: 2003-12-15 13:14:24
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Leszek wrote:

> [...]
    > aby

    > Co "wręcz przeciwnie" ???
    > Ludzie mając do wyboru nielegalnego Windowsa lub legalnego Linuxa

    Glownie ze wzgledu na "kompatybilnosc".
    maja rowniez inne "darmowe programy" i moga przygotowywac w domu dokumenty
    do firmy.. Poza tym ogromny piracki rynek Wind stworzyl rynek na gry
    (tez w duzej mierze pirackie)

    > Wyciągasz z tego wniosek że Linux jest lepszy????

    Nie...

    Wyciagam ze nie swiadczy to o "lepszosci" Windowsa...
    (choc do niedawna byl "o niebo przyjazniejszy",
    ale teraz mam Mandraka 9.2 co sie "zainstalowal sam"...
    ja tylko CD-ki wymienialem...)

    > Pozdr
    > Leszek

    Boguslaw