  • 1. Data: 2003-12-03 21:32:22
    Temat: Co mozna zrobic po odzuceniu apelacji ????????
    Od: "Darek" <f...@w...pl>

    Dzisiaj odbyla sie sprawa apelacyjna i sad wyzszej instancji odzucil
    apelacje . Mimo ze bylo w niej zawarte to wszystko na co zwracaliscie uwage
    ,
    mimo ze bylo podkreslone to ze sad nizszej instancji oparl sie na opini
    jednego tylko bieglego ktory wykonywal dwukrotnie ekspertyze na zlecenie
    sadu , mimo ze zobowiazalismy sie oplacic ew ekspertyze gdyby potwierdzala
    piersza i jeszcze inne rzeczy byly zawarte

    Bylo tych spraw apelacyjnych dzisiaj chyba z 12, na kazda, na wokandzie
    przeznaczone po 15min , Sprawa nasza trwala 10 min. Wygladalo na to ze
    sedzia nawet sie nie zapoznal z aktami albo prokurator miejscowy ktory byl w
    pierwszej instancji mial wplyw na sedziego apelacyjnego . Oboje wygladaja
    na stare wygi z jednego rocznika.

    Po kilku godzinach mialo byc ogloszone orzeczenie ktore odzucalo apelacje .
    Nasz adwokat przekazal to nam
    to telefonicznie byl oczywiscie mocno zaskoczony , ale to mozna zrozumiec z
    tym naszym umowilismy sie na piatek na spotkanie, wiecej poszlismy do innej
    pani adwokat ktora znala troche sprawe zeby sie dowiedziec co ew mozna
    jeszcze zrobic . Byla tak samo bardzo zdziwiona wrecz oburzona jak w tak
    oczywistej sprawie i oczywistych niedociagnieciach w postepowaniu nie
    uznano apelacji .

    Drodzy grupowicze co mozna jeszcze zrobic . Wiem ze w takich sprawach nie
    ma
    kasacji czy cos takiego , ale nie mozemy sie z godzic z taka
    niesprawiedliwoscia . Mysle ze trzeba napisac do Ministerstwa
    Sprawiedliwosci i gdzie sie tylko da, moze ktos wreszcie zauwazy ze sprawa
    nie byla prowadzona prawidlowo, a jak to nie pomoze to slac do odpowiednich
    instytucji list co tydzien az do skutku.

    Napiszcie prosze do kogo tu mozna jeszcze uderzyc do jakich drzwi zapukac
    .

    --
    Z pozdrowieniem
    Darek f...@w...pl mobile 693 864 222

  • 2. Data: 2003-12-03 22:56:54
    Temat: Re: Co mozna zrobic po odzuceniu apelacji ????????
    Od: "Kaiser Souza" <k...@W...gazeta.pl>

    Cóż - jeśli kasacja nie przysługuje, to tok instancji został wyczerpany,
    można jeszcze, pod kilkoma warunkami słać skarge do Strasbourga ( tylko
    wtedy, gdy naruszone prawo jest wymienione w Europejskiej Konwencji o
    Ochronie Praw Cxłowieka i Podstawowych Wolności, oraz gdy zostaną spełnione
    warunki dopuszczalności skargi - 6 miesięczny okres od wydania skarżonego
    orzeczenia i właśnie wyczerpanie krajowych środków prawnych)
    pozdrawiam

  • 3. Data: 2003-12-04 20:52:51
    Od: "zeglica" <zeglica(no)@wp.pl(spam)>

    Witam
    podobne a zahaczajace o przekręt sądowy

    Kaiser Souza wrote:
> [...]
    > Wolności, oraz gdy zostaną spełnione warunki dopuszczalności skargi -
    > 6 miesięczny okres od wydania skarżonego orzeczenia i właśnie

    Mimo iz zapłaciłem wierzycielowi kwotę długu wynikającą z
    postanowienia sądu
    w sprawie cywilnej bylem przez kilka miesiecy scigany przez jego
    pelnomocnika poniewaz nie zaplaciłem
    (kosztów postepowania i zastępstwa procesowego) jemu jak tego żądał lecz
    zapłaciłem stronie jak
    postanowił sąd.Komornik (szwagier pelnomocnika ) zajmował mi
    wynagrodzenie za prace,składalem
    skargi na komornika,pokazywałem dowody zapłaty,komornik wstrzymywał
    zajecie,potem ponownie zajmowal mi wynagrodzenie,
    nakladał grzywny na mój zaklad ,który wobec oczywistych dowodow zapłaty
    na rzecz wierzyciela nie odprowadzał
    mojego wynagrodzenia na konto komornika,w końcu moj zaklad wniósł skarge
    przeciwko komornikowi i uzyskal postanowienie sądu
    o bezpodstawnosci zajecia wynagrodzenia za prace wobec dowodów zaplaty
    przez dłuznika.
    Po kilku miesiącach pałowania komornik powiadomił zakład ze zajęcie
    wynagrodzenia za pracę jest NIEAKTUALNE
    Wkur.....ny utratą czasy,pieniedzy,awansu zawodowego (wmieszanie mojej
    firmy w tę sprawe )złozyłem pozew o próbe wyłudzenia
    przeciwko wierzycielowi,mimo iz on dotknięty amnezja o niczym poprawdzie
    nie wiedział (wszak otrzymał zaplate)
    a bełtał w tej sprawie pełnomocnik z komornikiem-oczywiscie w jego
    imieniu.
    Sąd orzekł (rodziciel pełnomocnika jest sędzią-oczywiscie nie w tej
    sprawie) ze mimo błedów w postepowanie bla bla- wierzyciel mial prawo-
    bla bla-totalny bełkot prawny etc wysłac komornika mimo przyjętej
    zaplaty itd itd
    Apelacja to formalnosc -5 min -przyjęta argumentacja I inst-roszczenie
    ponizej 10 tys -niema kasacji-morda w kubeł
    Ponieważ mam swiadomośc że koneksje rodzinno-koteryjno-korporacyjne
    spowodowały ze normalne udupiono sprawe
    bez prawa do kasacji,co z satysfakcja zauwazył sedzia-
    -mam w związku z tym pytanie-
    -JAK SIE BRONIC-jestem winny kosztów sądowych
    -INFORMOWAC MINISTRA SPRAWIEDLIWOSCI o ewidentnym przekręcie sadowym
    -ZŁOZYC DONIESIENIE DO PROKURATORA
    -czy sa tu jakies terminy
    Moze ktos sie zetknął z podobnym doświadczeniem

    troche przydługie-nie udało sie skompresowac

    pozdr.Jaśko