  • 161. Data: 2003-12-08 06:47:24
    Temat: Re: To do Ciebie złodzieju!
    Od: "Elvgreen" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_WON.com> napisał w
    wiadomości news:br0n4d$dl0$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "motto" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Hmm... I to już jest legalne? Kali ukraść krowy - dobry uczynek?

    A dodam do tego jeszcze, że ostatnio chciałem zakupić legalnie
    oprogramowanie Microsoftu z ich oficjalnej strony. Możecie sprawdzić
    Microsoft Money 2004. Ściągnąć triala można. Widzę, że można kupić za coś ok
    30 USD legalnie to oprogramownie. Jak przyszło co do czego to się okazało,
    że to tylko oferta na USA. To napisałem do polskiej oficjalnej strony
    Microsoftu na adres podawany w Kontaktach, że chcę to kupić, niech mi tylko
    powiedzą jak.

    Hehe... Jak sądzicie? Czy ktoś pofatygował się żeby odpowiedzieć? Mają w
    dupie użytkowników. Pewnie nawet nie czytają maili. Gotowy byłem dać im te
    30$ za klucz do oprogramowania. Hehe...Gdzieżby tam, komu zależy tam na
    kliencie. Ale do chaty to chętnie mi wejdą sprawdzić co mam.

  • 162. Data: 2003-12-08 06:51:11
    Od: "Elvgreen" <s...@g...pl>

    > Andrzej Lawa rzecze:
    >
    > Nie podałes mi chojraku adresu.
    > Podaj, a przekonasz się, że dotrzymuję obietnic.

    Hehe... Ja podałem 3 lata temu i do dziś nie mogę się doczekać listu od
    prokuratora :) Na granicy też nikt nie czekał na mnie z policji. Nawet nikt
    nie zadzwonił :)

  • 163. Data: 2003-12-08 07:01:15
    Od: "Elvgreen" <s...@g...pl>

    > I tak, i nie. Czasem tak właśnie jest. Po za tym kradziony samochód rzuca
    > się w oczy. Jak ktoś coś zainstaluje w komputerze, to dokąd go nie włączę,
    > to w ogóle nie zobaczę.

    Wczoraj byłem na giełdzie komputerowej. W dziale "oprogramowanie" :) było
    jedno stoisko. Wpadli chłopaki w cywilu i zgarnęli sprzedającego. Co prawda
    nie wiedzieli czy to sprzedający bo powiedział, że to nie jego :) Zakuli go
    w kajdanki. Dodać należy, że byli straszliwie aroganccy. Stało tam kilka
    osób. Oni rzucili "koniec kupowani, czego tu chcecie?". Ja odpowiedziałem "a
    co to was obchodzi?". Zaczął mnie straszyć, że mnie wylegitymuje (proszę
    bardzo). Potem jeden siłą wypchnąl mnie z sali bo przeszkadzałem mu "w
    zabezpieczaniu miejsca przestępstwa" potem nie chciał się wylegitymować.

    Ot, tak to wygląda w naszej rzeczywistości. Miałem wrażenie, że chcą mnie
    pobić. Zastanowiłem się nawet czy aby to policja, bo do teraz nie mam
    pewności czy to jakas mafia nie byla, skoro nie chcial podac numeru
    sluzbowego.

  • 164. Data: 2003-12-08 07:12:16
    Od: "Elvgreen" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Jarosław Wiechecki" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > trawniki, śmieci na klatkach schodowych). W przypadku oprogramowania
    niskie
    > pensje + rady pseudo konsultantów powodują wzrost ilości nielegalnych
    > użytkowników.

    Spróbuj uzyskać jakąs informacje mailową od polskiego Microsoftu jak kupić
    ich oprogramowanie.
    Ostatnio próbowałem. Chciałem kupić MS Money na ich stronie (30 USD).
    Okazało się, że to oferta dla USA. Napisałem do polskiego, że chcę kupić,
    niech powiedzą jak, gdzie przelać pieniądze itd. itp. Cisza od kilku
    miesięcy. Pewnie nawet maili nie odbierają. I co? To m.in. przyczynia się do
    piractwa - ragogancja MS. Ale za chwilę mi może do chaty wejdą.

  • 165. Data: 2003-12-08 14:31:55
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Elvgreen" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Hehe... Ja podałem 3 lata temu i do dziś nie mogę się doczekać listu od
    > prokuratora :) Na granicy też nikt nie czekał na mnie z policji. Nawet
    nikt
    > nie zadzwonił :)

    Widzę że dzięki wam popapraniec nadal ma na kogo szczekać. Nie możecie
    wrzucić czubka do KF-u?

    Pozdr
    Leszek

  • 166. Data: 2003-12-08 14:42:45
    Od: "Elvgreen" <s...@g...pl>

    > Widzę że dzięki wam popapraniec nadal ma na kogo szczekać. Nie możecie
    > wrzucić czubka do KF-u?

    A kogo mam wrzucić? Bo ostatnio siedział tam ASTER SA czy jakoś tak, potem
    coś innego, a potem straciłem rachubę :)

  • 167. Data: 2003-12-08 14:57:14
    Od: Arek <a...@e...net>

    Elvgreen rzecze:
    > Hehe... Ja podałem 3 lata temu i do dziś nie mogę się doczekać listu od

    Ty, czyli kto ?

    Arek

    --
    http://www.losowania.net

  • 168. Data: 2003-12-08 15:33:42
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    s...@g...pl news:br22i3$bst$1@helios.domdata.com

    > A kogo mam wrzucić? Bo ostatnio siedział tam ASTER SA czy jakoś tak,
    > potem coś innego, a potem straciłem rachubę :)

    Na stronie http://www.raf256.com/arnold/ - jest spis nickow / emaili na
    ktore nalezy uwazac tzn z kotrych buzdygan pisuje.

    >>> Hehe... Ja podałem 3 lata temu i do dziś nie mogę się doczekać listu od

    Wiem ze to brzmi niewiarygodnie ale arni *naprawde* odwiedzil w *realu* juz
    z 5 osob a do dalszych 10-20 naslal dresow czy innych "koordynatorow
    regionalnych". Uwazaj bo to nie tylko "niegrozny wariat", lecz raczej
    realne zagrozenie. Zapoznaj sie z w/w strone (Szczegolnie akapit "pomocy")

    W razie problemow z arkiem pisz na grupe news alt.fan.arnold.buzdygan
    chetnie pomozemy (glownie pomoc prawna, jak zglaszac grozby karalne lub
    nachodzenie w domu)

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 169. Data: 2003-12-08 17:14:05
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > z 5 osob a do dalszych 10-20 naslal dresow czy innych "koordynatorow
    > regionalnych". Uwazaj bo to nie tylko "niegrozny wariat", lecz raczej

    Nie przesadzaj! Efekt tych odwiedzin był nijaki bo arek to tylko tchórzliwy
    pokurcz .Kto by tam rękę sobie brudził takim smieciem?

    Pozdr
    Leszek

  • 170. Data: 2003-12-08 19:49:44
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > 30$ za klucz do oprogramowania. Hehe...Gdzieżby tam, komu zależy tam na
    > kliencie. Ale do chaty to chętnie mi wejdą sprawdzić co mam.

    Może osiągnęli ten stan, że nawet im do głowy nie przyjdzie, że ktoś może
    chcieć to legalnie kupić?