  • 1. Data: 2005-02-20 21:44:58
    Temat: Tlenofon jak odzyskac pieniadze?
    Od: "edek" <p...@o...pl>

    Witam!
    Zakupilem nr w Tlenofonie. Niestety na nr ten nie mozna sie dodzwonic. Przy
    probie polaczenia z komorkowego pojawia sie komunikat "polaczenie
    odrzucone'. gdy probowalem dzwonic ze Skype'a, to pojawil sie komunikat "nr
    nieprawidlowy". Wyslalem reklamacje z zadanie zwrotu wplaconych pieniedzy. W
    odpowiedzi dostalem mail'a "prosze czekac na odpowiedz". W zwiazku z tym mam
    pytanie, czy ktos probowal dochodzic zwrotu pieniedzy za niewykonana usluge
    i czy komus sie to udalo? A jezeli sie udalo to w jaki sposob? Chodzi o
    kwote 36.6zl, jest to niewiele, jednak oddanie tego za frajer starsznie
    denerwuje.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-02-20 21:50:57
    Temat: Re: Tlenofon jak odzyskac pieniadze?
    Od: Papik <p...@a...net>

    Dnia Sun, 20 Feb 2005 22:44:58 +0100, edek napisał/napisała:
    > kwote 36.6zl, jest to niewiele, jednak oddanie tego za frajer starsznie
    > denerwuje.

    albo ja nie zalapalem albo sam nie wiem..
    Zaktywowales usluge, wplaciles i od razu oczekujesz,ze zacznie dzialac ??
    Moze odczekaj 24h ROBOCZE i zobaczy czy dziala.. a potem wroc i przepros :>

    A jak odczekales to na pewno jest tam gdzies telefon kontaktowy, pod ktory
    nalezy dzwonic...

    --
    * Zupelnie nie zdawalem sobie sprawy, ze zycie jest tak malo warte *
    GG: 70701

  • 3. Data: 2005-02-20 21:58:17
    Od: "edek" <p...@o...pl>

> [...]
    > Moze odczekaj 24h ROBOCZE i zobaczy czy dziala.. a potem wroc i przepros

    Sorry, ze nie podalem tak istotnego szczegolu.Usluge aktywowalem ponad
    miesiac temu. Na poczatku odebralem kilka telefonow, a pozniej koniec. Co do
    przeprosin, to chyba nie ja powinienem przepraszac tylko Zaloga Tlenofonu.

  • 4. Data: 2005-02-21 02:40:36
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Sun, 20 Feb 2005 22:44:58 +0100,
    edek <p...@o...pl> screamed:

    Zgłosiłeś im ten problem?

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:216B ]
    [ 03:40:13 user up 10529 days, 15:35, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    A)bort, R)etry, S)elf-destruct?

  • 5. Data: 2005-02-21 07:08:07
    Od: e...@g...pl (eusso)

    edek napisał(a):

> [...]
    > i czy komus sie to udalo? A jezeli sie udalo to w jaki sposob? Chodzi o
    > kwote 36.6zl, jest to niewiele, jednak oddanie tego za frajer starsznie

    A kiedy wysłałes ta reklamację?

  • 6. Data: 2005-02-21 19:23:09
    Od: "Rafal M" <m...@p...gazeta_NO_SPAM_.pl>

    Użytkownik "edek" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam!
    > Zakupilem nr w Tlenofonie.

    [ciach]

    Tak juz OT Tlenofon ma bardzo kiepska jakosc polaczen :(

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 7. Data: 2005-02-22 07:51:17
    Od: Mieczysław <m...@o...pl>

    Dnia Mon, 21 Feb 2005 20:23:09 +0100, Rafal M napisał(a):

    > Tak juz OT Tlenofon ma bardzo kiepska jakosc polaczen :(

    To chyba ty masz kiepskie łącze lub komputer - korzystam wiele i nie
    narzekam na jakość - ani ja ani moi rozmówcy.

    --
    Mieczysław
    ----

  • 8. Data: 2005-02-22 18:31:04
    Od: "Rafal M" <m...@p...gazeta_NO_SPAM_.pl>

    Użytkownik "Mieczysław" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > To chyba ty masz kiepskie łącze lub komputer - korzystam wiele i nie
    > narzekam na jakość - ani ja ani moi rozmówcy.

    40kB/s A jakosc byla naprawde fatalna, echo, opoznienia.

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 9. Data: 2005-02-23 04:45:20
    Od: Mieczysław <m...@o...pl>

    Dnia Tue, 22 Feb 2005 19:31:04 +0100, Rafal M napisał(a):

    > 40kB/s A jakosc byla naprawde fatalna, echo, opoznienia.

    u mnie 68 kB/s - i nie ma takich zjawisk

    --
    Mieczysław
    ----

  • 10. Data: 2005-02-23 07:43:02
    Od: "edek" <p...@o...pl>

    > u mnie 68 kB/s - i nie ma takich zjawisk

    Chyba chodzi wam o 68kb/s? Bo 68kB/s=544kb/s.