  • 1. Data: 2005-02-20 20:34:53
    Temat: sprzedaż domu - wydanie za 0,5 roku - jak sie zabezpieczyc?
    Od: e-radek <e...@W...wp.pl>

    Witam

    Sprzedaje domek.
    Mam klienta ktory dzis placi za ciego cala cene, ale wprowadza sie
    dopiero po naszym opuszczeniu mieszkania za 6 miesiecy.

    W jaki sposob moge sie zabezpieczyc aby jutrzejszy wlasciciel nie
    probowal sie mnie pozbyc z mieszkanka przed uplywem owych 6 miesiecy lub
    nie probowal zamieszkac wczesniej ze mna?

    Czy jakis zapis w akcie notaraialnym bedzie wystarczajacy. Jesli tak to
    jaki?

    Na co ew. jeszcze zwrocic uwage przy tego typu transakcji.

    dzieki i pozdrawiam
    e-radek

  • 2. Data: 2005-02-20 20:54:05
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "e-radek" <e...@W...wp.pl> napisał w wiadomości

    W akcie notarialnym wystarczy zawrzeć prawo do wyłącznego użytkowania
    bezpłatnie do dnia.

  • 3. Data: 2005-02-20 22:07:32
    Od: "jarekku" <j...@r...alpha.net.pl>

    > Czy jakis zapis w akcie notaraialnym bedzie wystarczajacy. Jesli tak to
    > jaki?

    kiedy podpisywalismy akt kupna dzialki, notariusz sam napisal formulke
    "wydanie nieruchomosci nastapi w terminie..."

    --
    no - to - do - po - czy - ta - nia
    jk