  • 1. Data: 2014-01-21 19:23:33
    Temat: Termin rozprawy :(
    Od: KiloSierra <f...@1...pl>

    Dzis stawilem sie w sądzie zgodnie z wyznaczonym terminem rozprawy.
    Termin ten mialem na zawiadomieniu ktore do mnie przyszlo, jest równiez
    w aktach sprawy w protokole po poprzednim posiedzeniu.... jest także na
    potwierdzeniach korespondencji (zwrotkach) - również w aktach sprawy.
    Wiec nie ma opcji jednorazowej pomyłki.
    Ponieważ na drzwiach nie wisiała żadna wokanda zacząłem szukac sali....
    Trafilem do sekretariatu a tam zonk - sprawa odbyła sie WCZORAJ!!
    O jej terminie nie bylem w żaden sposób powiadomimy!
    Poszedlem do czytelni zobaczyć protokół z rozprawy a tam kolejny ZONK:

    "...Odwołujący KS nie stawił sie w terminie prawidłowo powiadomiony..."
    i wyznaczony kolejny termin w maju :[

    Doradcie mi prosze jak powinienem w tej sytuacji zareagować ? :(

    TIA
    KS

  • 2. Data: 2014-01-22 19:33:40
    Temat: Re: Termin rozprawy :(
    Od: Sonn <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-01-21 20:09, Stokrotka pisze:
    > Powiadomić prokuraturę i powystszelać sędziuw.
    > Ewentualnie zwrucić się o pomoc do RPO, ale on cię oleje, uzna że za
    > drobna spawa w zestawieniu z niesłusznie aresztowanymi i pszetszymywanymi.

    Idź już stąd ociężała umysłowo trollico

    --
    Sonn

  • 3. Data: 2014-01-22 19:35:59
    Od: Sonn <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-01-21 19:23, KiloSierra pisze:
> [...]
    > i wyznaczony kolejny termin w maju :[
    >
    > Doradcie mi prosze jak powinienem w tej sytuacji zareagować ? :(

    Zażalenie/apelacja/wniosek o przywrócenie terminu? Zalezy co było
    przedmiotem rozprawy i jakie decyzje tam zapadały. Trochę mało faktów
    podajesz...

    --
    Sonn

  • 4. Data: 2014-01-22 19:39:20
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-01-22 19:35, Sonn pisze:

    > Zażalenie/apelacja/wniosek o przywrócenie terminu? Zalezy co było
    > przedmiotem rozprawy i jakie decyzje tam zapadały. Trochę mało faktów
    > podajesz...

    To raczej Ty wybiórczo czytasz.

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2014-01-22 19:40:02
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 22.01.2014 19:35, Sonn pisze:

    > Zażalenie/apelacja/wniosek o przywrócenie terminu? Zalezy co było
    > przedmiotem rozprawy i jakie decyzje tam zapadały. Trochę mało faktów
    > podajesz...

    Jak to jakie? Wyznaczono kolejny termin.

    A poza tym warto zwrócić sądowi uwagę, że mają bałagan.

  • 6. Data: 2014-01-22 21:12:00
    Od: Sonn <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-01-22 19:40, Andrzej Lawa pisze:

    > Jak to jakie? Wyznaczono kolejny termin.

    Albo przesłuchano świadków, albo umorzono postępowanie, albo utrzymano
    zaskarżony wyrok w mocy, albo uchylono wyrok i sprawę przekazano do
    ponownego rozpoznania, albo zapadł wyrok zaoczny... itp, itd. Mam dalej
    mnozyć jakie decyzje może wydać sąd pod nieobecność prawidłowo
    zawiadomionej o terminie strony, która nie stawiła się w wyznaczonym
    terminie bez usprawiedliwienia lub nie złożyła wniosku o odroczenie
    rozprawy?

    > A poza tym warto zwrócić sądowi uwagę, że mają bałagan.

    To akurat bez wątpienia

    --
    Sonn

  • 7. Data: 2014-01-22 21:26:48
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 22.01.2014 21:12, Sonn pisze:

> [...]
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

> [...]
    > ponownego rozpoznania, albo zapadł wyrok zaoczny... itp, itd. Mam dalej
    > mnozyć jakie decyzje może wydać sąd pod nieobecność prawidłowo

    Chyba coś przegapiłeś - patrz podkreślenie.

  • 8. Data: 2014-01-22 23:38:05
    Od: Sonn <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-01-22 21:26, Andrzej Lawa pisze:

    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > Chyba coś przegapiłeś - patrz podkreślenie.

    Faktycznie. Sorry ;)

    --
    Sonn

  • 9. Data: 2014-01-23 15:12:11
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

> [...]
    > i wyznaczony kolejny termin w maju :[
    >
    > Doradcie mi prosze jak powinienem w tej sytuacji zareagować ? :(

    Pszywrucenie terminu jest całkiem nie na temat.
    Sędzia olał cię i celowo pszełuża sprawę, to jest pszeciągłość
    postępowania, celowe, BARDZO TYPOWE dla aszego sądownictwa, dlatego należy
    się poskarżyć prokuratorowi, nie świadkowi pszestępczemu jakim jest
    sądownictwo.
    Prawdopodobnie komuś się nie udało utrudnić ci dostanie się na rozpraweę w
    wyznaczonym terminie.Więc na ciebie się nie dało zwalić, więc sędzia wybrnął
    bajeczką o wczorajszej rozprawie, na pewno na akta czekałeś jakś czas, by
    bajeczka mogła być spisana.

    --
    http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' program dietetyczny Ananas1_3a

  • 10. Data: 2014-01-23 17:30:20
    Od: KiloSierra <f...@1...pl>

    W dniu 2014-01-23 15:12, Stokrotka pisze:

> [...]
    > bajeczką o wczorajszej rozprawie, na pewno na akta czekałeś jakś czas, by

    PLONK