  • 1. Data: 2014-01-21 11:17:30
    Temat: nowy dostawca poczty - zaczyna sie
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Ave!

    Czekam właśnie na informację o uaktualnieniu KW... Sąd wysłał 10 I. W
    papierach PGP przyjęli dopiero 13 I. Póki co nie dotarło. Z Pruszkowa do
    Młochowa.

    W sądzie powiedzieli, że mają mnóstwo pytań o zagubioną korespondencję.

    Przesyłają przez ten zafajdany Cypr?

  • 2. Data: 2014-01-21 19:11:20
    Temat: Re: nowy dostawca poczty - zaczyna sie
    Od: "HANA" <h...@s...com.pl>

    wiadomości news:lblhfq$oo$1@node2.news.atman.pl...
> [...]
    > Młochowa.
    >
    > W sądzie powiedzieli, że mają mnóstwo pytań o zagubioną korespondencję.

    a szukales w rybnym?
    ewentualnie w kwiaciarni?
    nie wiem czy w smietnikach tez maja punkty ale bym sie nie zdziwil...
    a z drugiej strony
    wszystkie nie przeterminowane naleznosci mozna teraz sciagac w ciemo....
    99,9% ze nie odbiora i bedzie luz

    Andrzej
    www.hana.com.pl
    www.osiedle.olsztyn.pl
    www.bartolty.com.pl

  • 3. Data: 2014-01-21 19:54:05
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 21.01.2014 11:17, Andrzej Lawa wrote:
> [...]
    > Młochowa.
    >
    > W sądzie powiedzieli, że mają mnóstwo pytań o zagubioną korespondencję.

    opowiadaja w TV wlasnie

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Chcesz-biedowac-na-s
    tarosc-Zaufaj-panstwu-2929060.html

    zen.aspx

  • 4. Data: 2014-01-22 08:57:52
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 21.01.2014 19:11, HANA pisze:

    > a szukales w rybnym?
    > ewentualnie w kwiaciarni?
    > nie wiem czy w smietnikach tez maja punkty ale bym sie nie zdziwil...

    Ha, mieli zadzwonić - oczywiście cisza. Więc dziś znowu do nich dzwonię.

    Ooo, znalazła się informacja! Ponoć dziś (22 I) zostało przekazane do
    doręczenia.

    Przez 12 dni korespondencja z sądu czekała na wysłanie do odbiorcy...

  • 5. Data: 2014-01-22 20:32:43
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 22.01.2014 08:57, Andrzej Lawa pisze:

    > Ooo, znalazła się informacja! Ponoć dziś (22 I) zostało przekazane do
    > doręczenia.
    >
    > Przez 12 dni korespondencja z sądu czekała na wysłanie do odbiorcy...

    No i oczywiście burdelu ciąg dalszy.

    Numer budynku wyraźnie napisany: 12B. Gdzie trafiło awizo? Pod 12.

    A przecież sąsiad nie ma najmniejszego obowiązku doręczać mi mojej
    poczty! Równie dobrze mógłby wyrzucić do kosza.

  • 6. Data: 2014-01-22 20:44:58
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 22.01.2014 20:32, Andrzej Lawa wrote:

    > No i oczywiście burdelu ciąg dalszy.
    >
    > Numer budynku wyraźnie napisany: 12B. Gdzie trafiło awizo? Pod 12.
    >
    > A przecież sąsiad nie ma najmniejszego obowiązku doręczać mi mojej
    > poczty! Równie dobrze mógłby wyrzucić do kosza.

    Ale sasiad wiedziony ciekawoscia mogl pojsc odebrac do monopolowego,
    gdzie mu /jest na to szansa/ nie wydali.

    Ale przynajmniej przy okazji flaszke kupil :D

    Wiec budzet zyskal, nawet jak ty straciles :D

  • 7. Data: 2014-01-22 20:48:47
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 22.01.2014 20:44, hikikomorisan pisze:

    > Ale sasiad wiedziony ciekawoscia mogl pojsc odebrac do monopolowego,
    > gdzie mu /jest na to szansa/ nie wydali.
    >
    > Ale przynajmniej przy okazji flaszke kupil :D
    >
    > Wiec budzet zyskal, nawet jak ty straciles :D

    No niestety, InPost ma partnera w Nadarzynie - jakieś 7km stąd. Pocztę
    mamy lokalnie - dystans 50m.

    Żeby ich szlag trafił!

  • 8. Data: 2014-01-23 21:54:19
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 22.01.2014 20:32, Andrzej Lawa pisze:

    > No i oczywiście burdelu ciąg dalszy.
    >
    > Numer budynku wyraźnie napisany: 12B. Gdzie trafiło awizo? Pod 12.
    >
    > A przecież sąsiad nie ma najmniejszego obowiązku doręczać mi mojej
    > poczty! Równie dobrze mógłby wyrzucić do kosza.

    Dziś specjalnie znowu przyjechał osobiście doręczyć... Sąsiad wyraźnie
    mówił - dał im bo nie chciało mu się szukać litery B. A teraz cwaniaczek
    (z pretensją do mnie) się tłumaczył, że doręczył awizo sąsiadowi, bo
    przecież ja w swojej skrzynce mogłem awiza nie zauważyć... No ręce opadają.

  • 9. Data: 2014-01-23 21:59:42
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 23.01.2014 21:54, Andrzej Lawa wrote:
    > doręczył awizo sąsiadowi, bo
    > przecież ja w swojej skrzynce mogłem awiza nie zauważyć... No ręce opadają.

    ROTFL :D

    --

    Zgadzam sie placic trzydziesci zlotych abonamentu RTV /czy jak to sie
    nie bedzie nazywac/ ale pod warunkiem, ze znikna z kanalow TV publicznej

    http://wiadomosci.onet.pl/kraj/braun-tvp-nie-utrzyma
    -sie-z-oplaty-audiowizualnej-bez-reklam/5w52l

  • 10. Data: 2014-01-24 19:18:26
    Od: "t-1" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał

    > W sądzie powiedzieli, że mają mnóstwo pytań o zagubioną korespondencję.

    Należało by zastanowić się, czy wobec zmiany operatora z państwowego na
    prywatnego
    nie straciła mocy zapisana w prawie zasada, że przesyłkę awizowaną uważa się
    za dostarczoną.
    Opierała się ona niewątpliwie na traktowaniu Poczty Polskiej jako urzędu
    państwowego i była z tego wywiedziona.