  • 1. Data: 2014-01-21 22:25:22
    Temat: Szereg kontroli, które można przeprowadzić
    Od: DanW <m...@g...pl>

    Szanowni grupowicze podpowiedzcie, czy nie można nigdzie zgłosić takiego
    medialnego zmuszania organów kontroli do działania w imię "honoru"? Dla
    mnie to chore, prywatna sprawa właściciela dlaczego ktoś chce interweniować?
    Pozdrawiam Dan?

  • 2. Data: 2014-01-22 22:51:29
    Temat: Re: Szereg kontroli, które można przeprowadzić
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 21 Jan 2014, DanW wrote:

    > Szanowni grupowicze podpowiedzcie, czy nie można nigdzie zgłosić takiego
    > medialnego zmuszania organów kontroli do działania w imię "honoru"?

    IMVHO nie.
    To "organy" są od tego, żeby przestrzegać prawa i nie poddawać się
    "zmuszaniu".

    > Dla mnie to chore,

    Ale chorzy byli, są i będą.
    Tylko nie powinni w czasie choroby być w pracy, dlatego to właśnie
    urząd powinien odrzucać takie koncepcje :>
    BTW: chodzi o to samo co jest na .podatki?

    pzdr, Gotfryd