    From: "Stokrotka" <o...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Termin rozprawy :(
    Date: Thu, 23 Jan 2014 15:12:11 +0100

    > Dzis stawilem sie w sądzie zgodnie z wyznaczonym terminem rozprawy.
    > Termin ten mialem na zawiadomieniu ktore do mnie przyszlo, jest równiez w
    > aktach sprawy w protokole po poprzednim posiedzeniu.... jest także na
    > potwierdzeniach korespondencji (zwrotkach) - również w aktach sprawy. Wiec
    > nie ma opcji jednorazowej pomyłki.
    > Ponieważ na drzwiach nie wisiała żadna wokanda zacząłem szukac sali....
    > Trafilem do sekretariatu a tam zonk - sprawa odbyła sie WCZORAJ!!
    > O jej terminie nie bylem w żaden sposób powiadomimy!
> [...]

    Pszywrucenie terminu jest całkiem nie na temat.
    Sędzia olał cię i celowo pszełuża sprawę, to jest pszeciągłość
    postępowania, celowe, BARDZO TYPOWE dla aszego sądownictwa, dlatego należy
    się poskarżyć prokuratorowi, nie świadkowi pszestępczemu jakim jest
    sądownictwo.
    Prawdopodobnie komuś się nie udało utrudnić ci dostanie się na rozpraweę w
    wyznaczonym terminie.Więc na ciebie się nie dało zwalić, więc sędzia wybrnął
    bajeczką o wczorajszej rozprawie, na pewno na akta czekałeś jakś czas, by
    bajeczka mogła być spisana.

    --
    http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' program dietetyczny Ananas1_3a