  • 1. Data: 2002-03-11 10:07:28
    Temat: Teren prywatny i jego ochrona
    Od: "Tomasz Bednarz" <t...@i...pl>

    Jestem wlascicielem wjazdu z glownej drogi na dzialke (dzialka jest rowniez
    moja)
    Wjazd ten sluzy jednoczesne jako parking dla klientow sklepu
    w budynku, ktorego jestem wlascicielem

    Mimo wywieszenia stosonej informacji "parkowanie dozwolone tylko dla
    klientow sklepu lub za zgoda wlasciciela"
    jeden taki łoś notorycznie tam sobie parkuje i pozostawia pojazd na kilka
    godzin

    Jak w takim wypadku powinna zareagowac policja lub straz miejska ?
    Czy przysluguje mi jakies prawo ochrony mojej wlasnosci ze strony
    powyzszych organow ?

    Tomasz Bednarz
    t...@i...pl; t...@s...pl
    GG: 1230781; ICQ: 29732767
    http://tb.silesianet.pl

  • 2. Data: 2002-03-12 07:30:32
    Temat: Re: Teren prywatny i jego ochrona
    Od: Maciej Lankowski <b...@p...onet.pl>

    On Mon, 11 Mar 2002 11:07:28 +0100, "Tomasz Bednarz" <t...@i...pl>
    wrote:

> [...]
    >klientow sklepu lub za zgoda wlasciciela"
    >jeden taki łoś notorycznie tam sobie parkuje i pozostawia pojazd na kilka

    Według mnie winę za zaistniałą sytuację powinieneś wziąć na siebie.
    Napis jest nieprecyzyjny. Bo cóż znaczy? Otóż znaczy on tyle, że każdy,
    kto chociaż raz kupił np. pudełko tiktaków w Twoim sklepie - został
    Twoim klientem, więc uprawnia go to do parkowania w miejscu, gdzie taka
    informacja wisi.

    Oczywiście możesz wezwać straż miejską, która chętnie przyjedzie i
    takowy samochód ściągnie, ale czy warto się narażać na wypłatę
    odszkodowania (zakładając, że klientowi będzie się chciało ją
    wyegzekwować oczywiście)...

    Berberek

  • 3. Data: 2002-03-13 15:52:26
    Od: "Tomasz Bednarz" <t...@i...pl>

> [...]
    > kto chociaż raz kupił np. pudełko tiktaków w Twoim sklepie - został
    > Twoim klientem, więc uprawnia go to do parkowania w miejscu, gdzie taka

    Ha ta blokujaca osoba nie jest klientem tego sklepu bo ni e kupila nawet
    pudelka
    Tresc napisu byla uzgadniana z komendantem strazy miejskiej

> [...]
    > takowy samochód ściągnie, ale czy warto się narażać na wypłatę
    > odszkodowania (zakładając, że klientowi będzie się chciało ją

    Niestety ani Straz Miejska ani Policja interweniowac nie chce
    a mi chodzi wlasnie o "dokopanie" tym sluzbom
    zeby zrobily cos z tym blokujacym patafianem bo
    na razie sprawa wyglada tak ze inni klienci nie maja gdzie stanac :-(

    TB

  • 4. Data: 2002-03-14 10:06:43
    Od: Maciej Lankowski <b...@p...onet.pl>

    On Wed, 13 Mar 2002 16:52:26 +0100, "Tomasz Bednarz" <t...@i...pl>
    wrote:

    >Tresc napisu byla uzgadniana z komendantem strazy miejskiej

    >Niestety ani Straz Miejska ani Policja interweniowac nie chce

    Nie po to poradzili Ci taki napis aby teraz reagowac na Twoje zaczepki
    ;)

    A powaznie - w Trojmiescie straz miejska przyjezdza blyskawicznie, nawet
    w swieto zmarlych. Mieszkam blisko cmentarza i w to swieto mam
    norotycznie zastawiany wjazd do garazu. Samochodziki sa odholowywane w
    sina dal.

    Zloz skarge czy cos... Albo powiedz temu kolesiowi, co blokuje, zeby
    jednak zechcial kupic te tiktaki ;)

    Berberek