    From: Maciej Lankowski <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Teren prywatny i jego ochrona
    Date: Tue, 12 Mar 2002 08:30:32 +0100

    On Mon, 11 Mar 2002 11:07:28 +0100, "Tomasz Bednarz" <t...@i...pl>
    wrote:

    >Mimo wywieszenia stosonej informacji "parkowanie dozwolone tylko dla
    >klientow sklepu lub za zgoda wlasciciela"
    >jeden taki łoś notorycznie tam sobie parkuje i pozostawia pojazd na kilka
    >godzin

    Według mnie winę za zaistniałą sytuację powinieneś wziąć na siebie.
    Napis jest nieprecyzyjny. Bo cóż znaczy? Otóż znaczy on tyle, że każdy,
    kto chociaż raz kupił np. pudełko tiktaków w Twoim sklepie - został
    Twoim klientem, więc uprawnia go to do parkowania w miejscu, gdzie taka
    informacja wisi.

    Oczywiście możesz wezwać straż miejską, która chętnie przyjedzie i
    takowy samochód ściągnie, ale czy warto się narażać na wypłatę
    odszkodowania (zakładając, że klientowi będzie się chciało ją
    wyegzekwować oczywiście)...

    Berberek