    From: "Tomasz Bednarz" <t...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Teren prywatny i jego ochrona
    Date: Wed, 13 Mar 2002 16:52:26 +0100

    > Według mnie winę za zaistniałą sytuację powinieneś wziąć na siebie.
    > Napis jest nieprecyzyjny. Bo cóż znaczy? Otóż znaczy on tyle, że każdy,
    > kto chociaż raz kupił np. pudełko tiktaków w Twoim sklepie - został
    > Twoim klientem, więc uprawnia go to do parkowania w miejscu, gdzie taka
    > informacja wisi.

    Ha ta blokujaca osoba nie jest klientem tego sklepu bo ni e kupila nawet
    pudelka
    Tresc napisu byla uzgadniana z komendantem strazy miejskiej

    > Oczywiście możesz wezwać straż miejską, która chętnie przyjedzie i
    > takowy samochód ściągnie, ale czy warto się narażać na wypłatę
    > odszkodowania (zakładając, że klientowi będzie się chciało ją
    > wyegzekwować oczywiście)...

    Niestety ani Straz Miejska ani Policja interweniowac nie chce
    a mi chodzi wlasnie o "dokopanie" tym sluzbom
    zeby zrobily cos z tym blokujacym patafianem bo
    na razie sprawa wyglada tak ze inni klienci nie maja gdzie stanac :-(

    TB