  • Data: 2019-01-11 21:57:38
    Temat: Re: Telemarketing losowanie numerów najblizszej rodziny
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 11 Jan 2019 19:10:36 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > To chyba działa jednak trochę inaczej. oje dzieci mają na mnie
    > zarejestrowane telefony.

    Zakladam ze dzieci nie maja telefonow.
    Nawet jesli coraz mlodsze maja, to nawet te ponizej 6 lat to jest
    pewna liczba.

    No i kwestia doboru numerow - byc moze te dziecinne nie trafia na
    jakies listy przez rok ...

    > Sądzę, że nawet więcej. Po pierwsze Jak automat sie dodzwania, to jest
    > taka pauza. Wiele osób nie zainteresowanych rozłącza się, zanim do
    > rozmowy dojdzie.

    Ale tych nie wliczamy do ilosci rozmow marketera.

    >Po drugie wiele tych rozmów kończy sie na etapie
    > zapytania "skąd ma Pan moje dane osobowe?".

    A inni o cos spytaja i srednia rosnie.

    J.