  • Data: 2019-01-11 19:10:36
    Temat: Re: Telemarketing losowanie numerów najblizszej rodziny
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11-01-19 o 01:02, J.F. pisze:

    > Trochę więcej, bo do dzieci nie dzwonią.

    To chyba działa jednak trochę inaczej. oje dzieci mają na mnie
    zarejestrowane telefony.

    > Zakladajac, ze rozmowa trwa srednio 1 min (bo wielu mowi "zegnam"),
    > to takich rozmow moze z 500 dziennie zrobic.
    > I po roku pracy 10 tys telefonow sie uzbiera ...

    Sądzę, że nawet więcej. Po pierwsze Jak automat sie dodzwania, to jest
    taka pauza. Wiele osób nie zainteresowanych rozłącza się, zanim do
    rozmowy dojdzie. Po drugie wiele tych rozmów kończy sie na etapie
    zapytania "skąd ma Pan moje dane osobowe?".