  • 1. Data: 2005-10-03 10:46:59
    Temat: Tajemnica lekarska
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Czy w polskim prawie istnieje coś takiego jak "tajemnica lekarska"?
    Chodzi mi o to, czy lekarzowi wolno podać reporterowi tv np. stan
    zdrowia p. Jędrzejczak lub ofiar wypadku pod Białymstokiem. Nie chodzi
    mi o podejście etyczne, a jedynie o stan prawny.
    w.

    --
    http://members.chello.pl/e.szweicer/

  • 2. Data: 2005-10-03 17:34:15
    Temat: Re: Tajemnica lekarska
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Wojtek Szweicer" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Czy w polskim prawie istnieje coś takiego jak "tajemnica lekarska"?
    > Chodzi mi o to, czy lekarzowi wolno podać reporterowi tv np. stan
    > zdrowia p. Jędrzejczak lub ofiar wypadku pod Białymstokiem.

    Ustawa o zawodzie lekarza, art. 14.

  • 3. Data: 2005-10-05 13:45:52
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-10-03 19:34 Alek napisał(a):