  • 1. Data: 2005-10-03 10:22:26
    Temat: Gazety, magazyny..mozna tak?
    Od: "ktos" <z...@o...pl>

    Witam!
    Sytuacja hipotetyczna, kupuje gazete powiedzmy Klaudi-usza (pismo dla
    kobiet) za 10 zl, i chce sprzedac za 50 wysawiajac normlanie fakture na
    50zl, moge tak zrobic? Chce sie tylko upewnic, prosilbym o jakies paragrafy
    lub przekonywujace stwierdzenia:)

    Bartek

  • 2. Data: 2005-10-03 10:53:35
    Temat: Re: Gazety, magazyny..mozna tak?
    Od: scream <n...@p...pl>

    ktos napisał(a):
    > Sytuacja hipotetyczna, kupuje gazete powiedzmy Klaudi-usza (pismo dla
    > kobiet) za 10 zl, i chce sprzedac za 50 wysawiajac normlanie fakture na
    > 50zl, moge tak zrobic?

    Nie możesz. Zabroniona jest sprzedaż gazet po cenie innej niż nadrukowana.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 3. Data: 2005-10-03 10:55:41
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: scream [Mon, 03 Oct 2005 12:53:35 +0200]:

    > Nie możesz. Zabroniona jest sprzedaż gazet po cenie innej
    > niż nadrukowana.

    Bomba, mam na półce parę czasopism z ceną 15.000zł ;)))
    Lecę sprzedawać! :]

    Kira

  • 4. Data: 2005-10-03 10:57:33
    Od: "vertret" <vertret@@@op.pl>

    > ktos napisał(a):

    > Nie możesz. Zabroniona jest sprzedaż gazet po cenie innej niż nadrukowana.

    Tradycyjnie zapytam o "paragraf" na to.

    vertret

  • 5. Data: 2005-10-03 11:34:10
    Od: "ktos" <z...@o...pl>

    > Tradycyjnie zapytam o "paragraf" na to.

    Wlasnie, byle szybko bo od tego zaleza pewne decyzje;)

  • 6. Data: 2005-10-03 11:44:15
    Od: Beniamin <b...@c...pl>

    ktos napisał(a):
> [...]
    > 50zl, moge tak zrobic? Chce sie tylko upewnic, prosilbym o jakies paragrafy

    IMHO możesz, o ile nie podpisałeś z dostawcą umowy stanowiącej inaczej.
    To, że kupujący prawdopodobnie nie zaksięguje tej faktury, to inna sprawa.

    --
    Pozdrawiam,
    Beniamin

  • 7. Data: 2005-10-03 12:09:01
    Od: "ktos" <z...@o...pl>

    > IMHO możesz, o ile nie podpisałeś z dostawcą umowy stanowiącej inaczej.
    > To, że kupujący prawdopodobnie nie zaksięguje tej faktury, to inna sprawa.

    Dlaczego ma nie zaksiegowac, dlatego ze ktos sobie napisal na okladce 10 zł,
    a jak na propocyjnym opakowaniu oleju silnikowego jest napisane 49zl a ktos
    mi sprzedaje ten olej za 99 to nie mge sobie tego zaksiegowac w koszty?!
    <wow>
    No niech ktos jednoznacznie napisze, bo mi sie to nie prawdopodbne wydaje!

  • 8. Data: 2005-10-03 14:12:58
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl>

    Użytkownik "ktos" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > ktos
    > mi sprzedaje ten olej za 99 to nie mge sobie tego zaksiegowac w koszty?!

    Jesli cena na opakowaniu jest napisana to jest to sugerowana cena detaliczna
    i sprzedawca nie ma prawa sprzedawac po cenie wyzszej

    Jacek

  • 9. Data: 2005-10-03 14:23:26
    Od: <m...@g...pl>

    > Jesli cena na opakowaniu jest napisana to jest to sugerowana cena
    detaliczna
    > i sprzedawca nie ma prawa sprzedawac po cenie wyzszej

    Sugerowana ale nie ustalona ani nie nakazana

  • 10. Data: 2005-10-03 14:37:36
    Od: Ktoś <z...@o...pl>

    m...@g...pl napisał(a):

    > detaliczna

    > Sugerowana ale nie ustalona ani nie nakazana

    No dokladnie -sugerowana.
    Czy ktos kompetentny sie wypowie?:|