  • 1. Data: 2005-10-03 08:57:28
    Temat: czym jest oferta handlowa według prawa ? a mailing ?
    Od: "Katrinos" <k...@w...pl>

    Witam !

    Zwracam się do Was z zapytaniem...
    Czym jest oferta handlowa według prawa polskiego ?

    Zdobyłam adresy mailowe do firm, z bazy ogólnodostępnej w Internecie
    (ze źródła coś jak Panorama Firm lyb Książki Telefonicze)
    i mam zamiar wysłać reklamówkę na owe e-maile tzw. mailing.
    Jest to bardziej wg mnie, reklama firmy a nie oferta handlowa.
    Czy coś takiego jest legalne ? bo doszły mnie słuchy, że
    podobno musi być zgoda osób, do których kierowany
    jest mailing czy ta oferta handlowa ?
    Jak to właściwie jest, bo nie mogę ruszyć dalej z reklamą a czas ucieka :(.

    Za wszeslkie info dzięki :)
    Katrinos