  • Data: 2018-05-31 10:51:25
    Temat: Re: Tablice rejestracyjne a RODO
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 31 May 2018 09:29:34 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > No właśnie - stąd wniosek, że sam numer pesel daną osobową nie jest.

    To trzeba przepis przeczytac.

    ,,dane osobowe" oznaczają informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do
    zidentyfikowania osobie fizycznej (,,osobie, której dane dotyczą");
    możliwa do zidentyfikowania osoba fizyczna to osoba, którą można
    bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować, w szczególności na
    podstawie identyfikatora takiego jak imię i nazwisko, numer
    identyfikacyjny, dane o lokalizacji, identyfikator internetowy ...

    I czy gdzies tam jest ograniczenie przez kogo ma byc mozliwa do
    zidentyfikowania ?

    Tak swoja droga - pseudonimizacja ... mam glupie wrazenie, ze unia
    chce, a jednoczesnie wszystko zapisala, zeby nic to nie dalo -
    obowiazki ciagle te same, to po co sobie utrudniac ?

    J.