  • Data: 2018-06-01 16:05:23
    Temat: Re: Tablice rejestracyjne a RODO
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-06-01 o 13:23, Kris pisze:
    > Na podstawie "wizerunku" multipli bardzo łatwo mnie więc zidentyfikować więc
    podpada jak nic pod dane osobowe

    Tak konkludując...

    to w tych przepisach nie jest jasno napisane czy nikt nie potrafi
    zidentyfikować, czy kilka osób czy tylko detektywi czy każdy pierwszy
    lepszy przechodzień.
    Bo ktoś na pewno się znajdzie że zidentyfikuje.

    Ciach Bach i i klamka zapadła. Jak się dobrze pogłówkuje to wszystko
    jest daną osobową. I kop się teraz z koniem :-)

    I to jest kolejny przejaw biurokratycznego oszołomstwa. Pożytku z tego
    nie ma a co się nawalczymy nawalczymy i napracujemy to tylko
    socjalistyczny związek republik europejskich będzie wiedział i jego
    egzekutywa :-)