  • Data: 2018-06-14 10:22:09
    Temat: Re: Tablice rejestracyjne a RODO
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A co to jest to zidentyfikowanie bo jak dla mnie powiązanie danych z
    > konkretną, fizyczną osobą. Nawet mając goły pesel to nie jest
    > automatyczne de facto powiązanie.

    W tym cytacie nie widzę nic o automatycznym powiązaniu a jedynie o możliwym.
    Czyli jak robię sobie spreedsheet do wyliczania czegokolwiek to muszę
    uważać, bo niektóre wyniki mogą być przypadkiem PESELami. A na podstawie
    PESELa osobę można zidentyfikować - czyli chyba jest to informacja o
    możliwej do zidentyfikowania osobie.
    Pół biedy jak wyniki bo ich już nie przetwarzam (a o przetwarzanie jest
    chyba cała batalia), ale gorzej jak wyniki pośrednie bo one są
    natychmiast dalej przetwarzane w celu uzyskania tych docelowych :)
    P.G.