  • 1. Data: 2002-11-29 11:50:06
    Temat: TYLKO DLA TĘGIEJ GŁOWY - AC w PZU - pomocy
    Od: p...@p...onet.pl

    Witam zawarłem umowę AC w PZU.

    Zakres ubezpieczenia szkody w ruchu i postoju. Czyli 6 pkt 1 a (nagłe
    działanie sił mechanicznych w chwili zetknięcia pojazdu z innym...) i b
    (działania osób trzecich) oraz pkt 2 (zdarzenia losowe) a i b i pkt 4 warunków.

    W warunkach czytam dalej ... cyt "(...)w ograniczonym zakresie um.obejmuje
    szkody powstałe w wyniku niektórych zdarzeń okreslonych w 6 i ustalonych w
    umowie a mianowicie:
    a) zdarzeń wymienionych w 6 pkt 1 i 2 (AC z ruchu i postoju
    b) zdarzen wymienionych w 6 pk 3 (Kradzież)(...)"

    6 pkt 3 - (...) ochrona ubezpieczeniowaą mogą być objęte szkody powstałe w
    pojeździe bądz jego wyposażeniu polegające na: ... pkt 3 kradzieży pojazdu jego
    części lub wyposażenia albo krótkotrwałego uzycia lub kradzieży ... no ale ja
    nie mam w umowie zaznaczone ze chce ubezpieczenie (z Kradzieży)

    Auto mi skradziono odnalazłem je ale uszkodzone - i w PZU powiedzieli ze nie
    zapalca bo nie mialem ubezpeiczenia od kradziezy 6 pkt 3 co mam robic. No ale
    jest jeszcze podstawa "...działanie osób trzecich"

    MAM NADZIEJĘ< ŻE SĄ JESCZE TĘGIE GŁOWY

    Czekam na help

  • 2. Data: 2002-11-29 23:15:26
    Temat: Odp: TYLKO DLA TĘGIEJ GŁOWY - AC w PZU - pomocy
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:6...@n...onet.pl...

    po pierwsze zaznaczam,że z tęgość głowy to nie ja :-) wiesz nie lubie czytać
    spraw,które nie są moją działką ale odn. tego pkt.
    dot. osób 3 , powiem z własnego podwórka ,kiedy to koledze ,gdy ruszył na
    podwórku coś przywaliło w szybe i bum ,drogiej szyby nie ma , też dostał
    jakieś bzdurne pismo ,że to nie oni powinni wypłacić odszkodowanie ponieważ
    należy to do gestii adm.osiedlowej bo niby powierzchnia podwórka nie spełnia
    wymogów i tam takie pierdoły ... przyszedł do mnie z tym pismem fakt ,że
    początkowo załamałam się ale ściagnełam sobie z sądu do domu wszystkie
    możliwe ustawy ...i wyczytałam w nich o funduszu gwarancyjnym i właśnie
    powołałam sie na ten fundusz i ponadto ich opieprzyłam w tym piśmie ,że to
    nie w mojej gestii dochodzić odszkodowania w adm.osiedlowej tylko jest to
    ich powinnością ....
    zaznaczam ,że nie jest to moja działka ale moje uzasadnienie wraz z
    powołaniem się na konkretne art. tego funduszu pozwoliły wygrać tą sprawę i
    otrzymał odszkodowanie...

    Sandra

  • 3. Data: 2002-12-02 09:15:49
    Temat: Re: TYLKO DLA TĘGIEJ GŁOWY - AC w PZU - pomocy
    Od: p...@p...onet.pl

    Cóż to takiego ten fundusz gwarancyjny ???
    Jak on się ma do mojej srpawy ???

    Czekam na pomoc ..... dzięki z góry
    poie

  • 4. Data: 2002-12-02 23:11:07
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:6...@n...onet.pl...
    > Cóż to takiego ten fundusz gwarancyjny ???
> [...]
    w swoim poscie powolałes sie na pkt. mówiący o osobach trzecich ...więc
    można pokusić się o odszkodowanie z funduszu gwarancyjnego

    Fundusz gwarancyjny wypłaca odszkodowanie i świadczenia za szkody na mieniu
    i osobie wyrzadzone przez nieubezpieczonych sprawcow lub przez sprawcow
    nieustalonych i nieznanych.

    Sandra

  • 5. Data: 2002-12-03 07:58:06
    Od: p...@p...onet.pl

> [...]
    > i osobie wyrzadzone przez nieubezpieczonych sprawcow lub przez sprawcow

    Zainspirowało mnie ponownie do działania to co napsałaś.
    Moja szkoda powstała ewdentnie przez działanie złodzieja, który skradł moje
    auto i je porzucił, czyli odszkodowania z PZU nie dostanę za to albowiem zakres
    mojego ubezpeiczenia nie obejmował tego rodzaju uszkodzeń (z kradzieży)
    chciałem więc zmienić podstawę odpowiedzialności na DZIAŁANIE OS>TRZECICH.

    Podaj prosze nr tel do Ciebie albo ringnij 0505 863 673 Dominik Spałek (to ja)
    chciałem dowiedziec siecoś więcej o tym F.Gwar. co to jest i z czym się to je.
    Nie mam wiele czasu. dosłownie kilka dni.

    Dominik

  • 6. Data: 2002-12-03 10:52:50
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

> [...]
    je.
    > Nie mam wiele czasu. dosłownie kilka dni.

    :-) za chwile po rozłączniu do Ciebie zadzwonie ...

    Sandra