  • 1. Data: 2002-11-29 11:01:08
    Temat: Pismo
    Od: "Henryk Plumski" <h...@g...pl>

    Witam,
    Z urzędu miasta otrzymałem pewną decyzję.
    Na końcu napisano, że mogę się od niej odwołać w terminie 14 dni.
    Wszystko byłoby fajnie, tylko...
    List ten został przyniesiony przez jakąś osobę (zawsze przychodził
    polecony),
    ja osobiście tego listu nie odebrałem (byłem w pracy), odebrał go sąsiad.
    Była to odpowiedź, którą miałem podobno otrzymać w terminie 30 (?) dni.
    Dzisiaj właśnie jest 30 :-)
    Do czego zmierzam...
    Czy mogę najnormalniej w świecie olać taki sposób dostarczenia pisma
    z powodu sposobu jego "wysłania" i odbioru?
    Różne przecież panują stosunki między sąsiadami :-) i ten list mógł
    przecież do mnie nie trafić.
    A tak po prawdzie, to mam zamiar zrobić koło pióra temu urzędnikowi,
    który w ten sposób wysłał to pismo.
    Jest szansa trochę się "pobawić" ?
    (wiem, jestem może złośliwy)

    --
    Pozdrawiam,
    Heniek

  • 2. Data: 2002-11-29 12:12:34
    Temat: Re: Pismo
    Od: "Jan Kowalski" <w...@w...pl>

    Odczekaj 2-3 dni (urzędasy mogli się douczyć i jeszcze dzisiaj wysłac
    poleconym (liczy sie data stempla). Napisz pismo do urzędu, iz z powodu
    braku odpowiedzi uważasz sprawę za załatwioną pozytywnie. Wyślij poleconym
    za potwierdzeniem odbioru. Kosztuje to 1,10zł więcej niż polecony ale się
    opłaca bo Poczta Polska dostarczy Ci potwierdzenie.

  • 3. Data: 2002-11-29 21:05:33
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    Jan Kowalski napisa_(a):
    > Odczekaj 2-3 dni (urzędasy mogli się douczyć i jeszcze dzisiaj wysłac
    > poleconym (liczy sie data stempla). Napisz pismo do urzędu, iz z powodu
    > braku odpowiedzi uważasz sprawę za załatwioną pozytywnie.

    Nie ma prawa tak uznać.

    A doręczenie - nie musi być przez pocztę, można też pozostawić
    sąsiadowi, ale powinno być o tym zawiadomienie.
    kodeks postępowania administracyjnego art. 39-49.

    KG

  • 4. Data: 2002-11-30 08:29:59
    Od: "Henryk Plumski" <h...@g...pl>

    Pewna osoba na tej grupie, czyli "Jan Kowalski" <w...@w...pl> napisała
    nam oto tak:

> [...]
    > za potwierdzeniem odbioru. Kosztuje to 1,10zł więcej niż polecony ale się
    > opłaca bo Poczta Polska dostarczy Ci potwierdzenie.

    Brak odpowiedzi w ustawowym terminie potraktować
    jako odpowiedź pozytywną?
    Myślisz, że to przejdzie?

    --
    Pozdrawiam,