  • 1. Data: 2002-11-29 12:03:08
    Temat: [PZU] termin odpowiedzi na reklamację
    Od: "KSX" <k...@k...prvNOSPAM.pl>

    ile czasu ma zakład ubezpieczeń na odpowiedź na moją reklamację, która
    została wyslana listem poleconym (potwierdzenie nadania i odbioru).
    chętnie jakiś link do strony

    (od godziny przeszukuję internet i archiwum pl.soc.prawo i nie mogę znaleźć.
    podobno było w rzepie - nie znalazłem. znalazłem tylko z kpa - nie
    dotyczy-chyba-)

    --
    pzdr

    K S X
    k s x ( a t ) k s x . p r v . p l
    GG: 490364

  • 2. Data: 2002-11-29 18:46:14
    Temat: Re: [PZU] termin odpowiedzi na reklamację
    Od: "Brodek" <B...@O...pl>

    Użytkownik "KSX" <k...@k...prvNOSPAM.pl> napisał w wiadomości
    > ile czasu ma zakład ubezpieczeń na odpowiedź na moją reklamację, która
    > została wyslana listem poleconym (potwierdzenie nadania i odbioru).
    > chętnie jakiś link do strony

    Nie napisałeś o co dokładnie chodzi, w jakim stadium jest szkoda (bo
    przypuszczam, że o szkodę chodzi). Generalnie nie ma żadnego terminu w jakim
    muszą odpowiedzieć na Twoje pismo. Nie naruszą żadnego paragrafu nawet jeśli
    _w_ogóle_ nie odpowiedzą.
    Wszelkie ewentualne terminy mogą być związane z umową jaką zawarłeś. W
    większości przypadków towarzystwa mają 30 dni na wypłatę odszkodowania
    chyba, że wyjaśnienie sprawy w tym terminie nie było możliwe.. Ale to jak
    już pisałem zależy od konkretnej sytuacji...

    Pzdr
    Brodek

    --
    O ubezpieczeniach:
    http://hydepark.ryzyko.pl/

  • 3. Data: 2002-12-02 06:10:56
    Od: "KSX" <k...@k...prvNOSPAM.pl>

    Użytkownik "Brodek" <B...@O...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > chyba, że wyjaśnienie sprawy w tym terminie nie było możliwe.. Ale to jak
    > już pisałem zależy od konkretnej sytuacji...

    szkoda rozliczana z OC sprawcy ubezpieczonego w PZU. sprawca wiechał w tył
    mojego samochodu.
    rozliczenie szkody wg kosztów (pieniądze biorę do reki)
    wycena PZU mnie nie satysfakcjonuje:
    1) wzięli do wyliczeń podstawę ceny zderzaka tylnego o połowe niższą niż ja
    mam na fakturze proforma wystawionej przez autoryzowanego perzedstawiciela
    producenta samochodu
    2) mam zamiar powalczyć o wypłatę VATu
    3) inne drobne ...

    30 dni minęło, bezsporną część odszkodowania przelano na moje konto
    12 listopada (potwierdzenie odbioru) PZU dostało moją reklamację
    ile czasu mają na odpowiedź?
    jeśli masz jeszcze jakieś podpowiedzi, to chętnie posłucham.

    --
    pzdr

    K S X
    k s x ( a t ) k s x . p r v . p l