  • 1. Data: 2006-09-10 15:31:32
    Temat: TV kablowa zmieniła programy w pakiecie i ... co dalej
    Od: "AnyMouse" <A...@p...pl>

    Mój znajomy zdecydował się na założenie kablówki. Tak się dobrze składa, że
    miał możliwość wyboru wśród 2 sieci. Wybrał sieć A. Podpisał umowę i po
    kilku miesiącach sieć A dokonała zmiany w pakiecie programów, tzn. usunęli
    jeden z programów.
    Czy czasami sieć nie powinna powiadomić o tym w jakimś piśmie i czy nie
    powinna umożliwić rozwiązania umowy?

  • 2. Data: 2006-09-10 15:44:36
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    AnyMouse wrote:
> [...]
    > jeden z programów.
    > Czy czasami sieć nie powinna powiadomić o tym w jakimś piśmie i czy nie

    A co jest w regulaminie na temat pakietu programów i jego zmiany?
    Jak mu nie odpowiada to co jest po zmianie, to niech po prostu zrezygnuje.

  • 3. Data: 2006-09-10 15:55:29
    Od: Raku <r...@a...kom.pl>

    AnyMouse wrote:

> [...]
    > kilku miesiącach sieć A dokonała zmiany w pakiecie programów, tzn. usunęli

    To niech poczyta regulamin sieci A jak Autocom :)
    Czy może chodzi o TVN Turbo ?

    --
    ############
    Raku

  • 4. Data: 2006-09-10 17:10:10
    Od: "AnyMouse" <A...@p...pl>

    Użytkownik "witek" <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid> napisał w
    wiadomości news:ee1bt6$s7r$1@inews.gazeta.pl...

    > A co jest w regulaminie na temat pakietu programów i jego zmiany?
    > Jak mu nie odpowiada to co jest po zmianie, to niech po prostu zrezygnuje.

    oczywiście operator w regulaminie zastrzegł, że ma prawo do zmian i zmiany
    te nie mogą być powodem do rozwiązania umowy. Termin rozwiązania umowy to 45
    dni.
    Kiedyś wpadł mi w ręce tekst, że jakiś sąd orzekł, że takie praktyki są
    niewłaściwe i po zmianie uzytkownik powinien mieć prawo wypoowiedzieć umowę
    od razu

  • 5. Data: 2006-09-10 19:09:39
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    AnyMouse wrote:
    > oczywiście operator w regulaminie zastrzegł, że ma prawo do zmian i zmiany
    > te nie mogą być powodem do rozwiązania umowy. Termin rozwiązania umowy to 45
    > dni.

    No to już wiesz.
    Nie podoba się zmiana od dzis za 45 dni się rozstajecie.

    > Kiedyś wpadł mi w ręce tekst, że jakiś sąd orzekł, że takie praktyki są
    > niewłaściwe i po zmianie uzytkownik powinien mieć prawo wypoowiedzieć umowę
    > od razu

    to dotyczyło umów na czas określony.
    ta zapewne jest na czas nieokreślony z terminem wypowiedzenia 45 dni.

  • 6. Data: 2006-09-10 19:25:50
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    witek napisał(a):

    > No to już wiesz.
    > Nie podoba się zmiana od dzis za 45 dni się rozstajecie.

    > to dotyczyło umów na czas określony.
    > ta zapewne jest na czas nieokreślony z terminem wypowiedzenia 45 dni.

    Ja miałem taki zapis w umowie na czas określony. Jestem w trakcie
    wypowiedzenia umowy ale ze względu na zmianę ceny.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica