  • 1. Data: 2006-09-10 12:55:20
    Temat: Paragon!
    Od: "> Prezes Damian <" <e...@w...pl>

    Witam!

    Mam pytanie, otoz prowadze dzialanosc gospodarcza
    z siedziba w domu (adres np. ul.Parkowa 3/1) - firma nazywa sie np.F.H.U.
    "A".

    Miejsca wykonywania dzialanosci sa dwa:
    1) jest to Pizzeria X pod adresem np. Wiejska 6
    2) jest to Autohandel Y prowadzony w domu (przy domu) a wiec na Parkowej
    3(bez podzialu na mieszkania - bo interes prowadzony jest na podworku)
    Wszystkie adresy sa z jednego miasta.

    I teraz mam pytanie, jak ulozyc naglowki w oby dwu kasach?
    Czy moge w przypadku Pizzerii nie umieszczac adresu swojej siedziby (a
    zarazem domu) na paragonie?
    Czy takie ulozenie moze byc?
    1)
    ------