eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTV kablowa zmieniła programy w pakiecie i ... co dalej › TV kablowa zmieniła programy w pakiecie i ... co dalej
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.astercity.net!news.aster.pl!not
    -for-mail
    From: "AnyMouse" <A...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: TV kablowa zmieniła programy w pakiecie i ... co dalej
    Date: Sun, 10 Sep 2006 17:31:32 +0200
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2869
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2962
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    Lines: 8
    Message-ID: <4504244c$0$17961$f69f905@mamut2.aster.pl>
    NNTP-Posting-Date: 10 Sep 2006 14:42:20 GMT
    NNTP-Posting-Host: 212.76.47.8
    X-Trace: 1157899340 mamut2.aster.pl 17961 212.76.47.8:63640
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:411876
    [ ukryj nagłówki ]

    Mój znajomy zdecydował się na założenie kablówki. Tak się dobrze składa, że
    miał możliwość wyboru wśród 2 sieci. Wybrał sieć A. Podpisał umowę i po
    kilku miesiącach sieć A dokonała zmiany w pakiecie programów, tzn. usunęli
    jeden z programów.
    Czy czasami sieć nie powinna powiadomić o tym w jakimś piśmie i czy nie
    powinna umożliwić rozwiązania umowy?


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1