  • 1. Data: 2006-09-10 10:25:55
    Temat: SM - problemy bylego lokatora
    Od: "Weronika Styka" <w...@N...gazeta.pl>

    Na skutek różnych skompliowanych okoliczności na swoje życzenie zostałam
    wykluczona ze spółdzielni mieszkaniowej - tracąc wg statutu prawo do
    mieszkania lokatorskiego. Wymeldowalam się i wyprowadziłam nie pozostawiajac
    w mieszkaniu _niczego_własnego_, informując o tym spółdzielnię osobiście i
    pisemnie. Nie zdałam formalnie mieszkania gdyż w mieszkaniu pozostał z swoimi
    meblami lokator którego kiedyś zameldowałam i który nie zamierzał go opuścić.
    Lokator dawno temu zmienił zamek - do mieszkania nie miałam wstępu.
    Teraz pytanie, a własciwie dwa: spółdzielnia obciąża mnie dalej czynszem, a
    ostatnio przysłala mi refaktorę za transport mebli - prawdopodobnie wywieźli
    gdzieś meble tego lokatora; musialo to byc daleko, bo kwota jest wysoka. Czy
    te obciążenia są w porzadku?
    Ijeszcze jedno, na fakturze dopisek: "obciazyc wkład mieszkaniowy..."

    Pozdrawiam
    Weronika