  • 1. Data: 2006-09-09 20:01:29
    Temat: rozwód bez obecności wspołmałżonka?
    Od: "ED" <c...@t...pl>

    witam!

    mam pytanie czy można przeprowadzić rozwód bez obecności wspołmałżonka?
    mój mąż zostawił mnie rok temu i wyjechał za granicę. nie wiem czy wróci.
    nie wiem też dokladnie jak go szukać. podjęłam decyzję o zakończeniu związku
    lecz czy jest możliwe przeprowadzenie rozwodu bez jego obecności?? dodam ze
    nie mamy dzieci i żadnych bardzo wartościowych rzeczy. nie chce zadnego
    orzekania o winie - chce po prostu jak najszybciej zakonczyc
    moje"małżeństwo" i zacząć życie od nowa.
    z góry dzieki za informacje

    pozdrawiam
    ed

  • 2. Data: 2006-09-10 10:25:18
    Temat: Re: rozwód bez obecności wspołmałżonka?
    Od: "jacobs" <andrzej@no_spam_marzyciel.pl>

    Użytkownik "ED" <c...@t...pl> napisał w wiadomości
    > witam!
    > mam pytanie czy można przeprowadzić rozwód bez obecności wspołmałżonka?

    Można.

    Sąd wyznaczy kuratora, osobę wskazaną przez Ciebie z jego rodziny. Jak
    takiej nie ma, to z urzędu.

    J.

  • 3. Data: 2006-09-10 15:33:08
    Od: i...@w...pl

    ED napisał(a):
> [...]
    > nie wiem też dokladnie jak go szukać. podjęłam decyzję o zakończeniu związku
    > lecz czy jest możliwe przeprowadzenie rozwodu bez jego obecności??
    Czy pomyślałaś, że coś mu się mogło stać? Czy masz jakiś
    dowód na to, że Cię porzucił, a nie zaginął? czy aby na pewno
    żyje? To wszystko musi być ustalone, aby doszło do rozwodu.

  • 4. Data: 2006-09-10 15:37:05
    Od: "jacobs" <andrzej@no_spam_marzyciel.pl>

    Użytkownik <i...@w...pl> napisał w wiadomości
    com...
    > Czy pomyślałaś, że coś mu się mogło stać? Czy masz jakiś
    > dowód na to, że Cię porzucił, a nie zaginął? czy aby na pewno
    > żyje? To wszystko musi być ustalone, aby doszło do rozwodu.

    EEE... jak ja się rozwodziłem ze swoją małżonką, podczas jej nieobecności,
    sąd poprosił
    mnie abym wskazał osobę z jej rodziny jako kuratora.
    Nic nie musiałem udawadniać, wystarczy że zeznałem.

    J.

  • 5. Data: 2006-09-10 19:57:39
    Od: "ED" <c...@t...pl>

[...]

    nasze małżeństwo skonczyło się na długo przed jego wyjazdem, nie doszło do
    rozwodu z róznych przyczyn, poźniej zniknął. teraz chce zacząć nowe życie. a
    co się z nim dzieje??? zostawił mnie z potwornymi długami, które splacam do
    dziś, wiec nie za bardzo mnie to interesuje. dla mnie byloby lepiej zeby
    wiecej sie nie pojawil - nie wsadzą mnie za morderstwo.
    z reszta nawet jezeli udałoby mi się ustalic miejsce jego pobytu, to zbyt
    wielu wierzycieli go ściga, żeby mógł przyjechac do kraju... tak myślę

  • 6. Data: 2006-09-14 05:00:43
    Od: "izlkk" <i...@v...pl>