    From: "Marcin Wasilewski" <radmar@usun_to.gorzow.mm.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: TPSA - reklamacja
    Date: Fri, 25 Nov 2005 14:51:22 +0100

    Użytkownik "Piotr Fonon" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:dm73ls$26p$1@h1.uw.edu.pl...
    Marcin Wasilewski wrote:

    >Nie przeczytałeś uważnie postu. W TELE2 też płacisz haracz TPSA. Ja chcę
    >płacić mniejszy.

    Zmieniasz abonament na najniższy jaki możesz - aby nie socjalny, bo tam
    nie można zrobić
    preselekcji. Chociaż ciekawe, czy z socjalnego przez prefix by się dało
    zadzwsonić...

    Podpisujesz umowę z tele2, i masz impuls w rozmowie miejscowej za 29 gr.
    W TP S.A. za 3 minuty rozmowy w naliczaniu sekundowym zapłacisz coś około 50
    groszy. Czyli więcej płacić na pewno nie będziesz, a zrobisz TP S.A. na
    złość. Ja mam od kilku miesięcy telefon w multimedii i z 60 zł, które
    płaciłem w TP S.A. (sam abonament ISDN, bo rozmowy szły p. tele2), płacę 25
    zł. i w ramach promocji mam jeszcze przez 13 miesięcy rozmowy miejscowe
    gratis :)
    Ale twoja wola, jeśli dajesz się grabić TEPSIE, to nie wylewaj żali na
    grupie. Napisaliśmy Ci co zrobić, żeby mieć satysfakcję, ale jak to nie
    pasuje, to przecież ja Ci innego operatora nie stworzę, jeśli takiej
    możliwości nie ma. Twoja wola - albo łazić po sądach i ryzykować, że
    przegrasz, albo dać im odczuć jaki z Ciebie "zadowolony" klient. Oni mają
    abonenta tak długo w dupie, jak długo płaci im się pieniądze. Jak rachunki
    zmaleją, to wtedy się tobą zainteresują.
    Podejrzewam, że nawet jakiś algorytm mają, który im wyrzuca abonentów,
    którzy od jakiegoś czasu płacą mniej. Bo jak się dawałem rżnąć tepsie, to
    pies z kulawą nogą, się mną nie interesowł.