eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTPSA - reklamacja › Re: TPSA - reklamacja
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!n
    ews.nask.org.pl!uw.edu.pl!not-for-mail
    From: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: TPSA - reklamacja
    Date: Fri, 25 Nov 2005 14:36:27 +0100
    Organization: A poorly-installed InterNetNews reader
    Lines: 56
    Message-ID: <dm740p$2hk$1@h1.uw.edu.pl>
    References: <dm46he$81j$1@h1.uw.edu.pl> <dm49mr$7ij$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: 412-kam-1.chopin.edu.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: h1.uw.edu.pl 1132925785 2612 195.187.82.88 (25 Nov 2005 13:36:25 GMT)
    X-Complaints-To: u...@h...uw.edu.pl
    NNTP-Posting-Date: 25 Nov 2005 13:36:25 GMT
    In-Reply-To: <dm49mr$7ij$1@atlantis.news.tpi.pl>
    User-Agent: Thunderbird 1.4 (Windows/20050908)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:345208
    [ ukryj nagłówki ]

    Wirtualna wrote:
    > co do meritum sporu sądowego:
    > w mojej ocenie nie masz racji, gdyż:
    > 1. wniosłeś o zmianę umowy (zmiana planu taryfowego na inny)

    Ale tylko dlatego, że...

    > 2. warunek o możliwości powrotu oznaczał, że nie ma ograniczeńco do
    > dalszych zmian umowy na wniosek abonenta

    A są.

    > 3. usunięcie z oferty planu standartowego

    Problem polega na "usunięciu z oferty". Gdyby zlikwidowano abonament
    standardowy - rozumiem, ale jest inaczej. On stał się niedostępny tylko
    dla pewnej grupy abonentów, ale nie dla wszystkich i to na mocy
    jednostronnej decyzji operatora.


    > co do formy:
    > w mojej ocenie każde oświadczenie woli rozumiane w pełnymi konsekwencjami kc
    > w tym wykładni oświadczenia woli, odnoszące się do żądań zawartych w
    > reklamacji i złożone przez podmiot do tego uprawniony (tj. tego, dokogo
    > reklamacja dotyczy), jest odpowiedzią na reklamację.

    Każde - bez przesady. Gdyby tak było, odrębne przepisy regulujące te
    kwestie nie miałyby znaczenia.
    >
    >
    > Odpowiedź musi zawierać:
    > - TAK / NIE uznajemy Państwa roszczenia/roszczeń

    Nie tylko - w końcu są "warunki jakim powinna odpowiadać reklamacja
    usługi telekomunikacyjnej".

    > inne obwarowania nie mają znaczenia dla faktu złożenia przez operatora
    > skutecznego oświadczenia woli o odmowie uznania roszczeń, ergo nie ma
    > domniemania, że ten je uznał.

    Moim zdaniem to ja mogę składać oświadczenie woli - np. w sprawie
    rezygnacji z abonamentu, a TPSA musi załatwić reklamację w trybie ww.
    rozporządzenia.
    Fonon

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1