  • 11. Data: 2004-02-12 15:47:55
    Temat: Re: TPSA nie moze pobierac oplat za 0700
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 12 Feb 2004, SQLwysyn wrote:

    >+ Użytkownik "bosz" <b...@u...agh.edu.pl> [...]
    >+ > To nie "bzdura" tylko decyzja UOKiK (z rygorem
    >+ > natychmiastowej wykonalnosci)
    >+
    >+ Konfabulujesz prawnie.

    ...powiedział ZAWSZE lepiej wiedzący... gratuluję wiedzy :)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 12. Data: 2004-02-12 20:25:24
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    wiadomości
    ezjan.zabrze.pl...

    > ...powiedział ZAWSZE lepiej wiedzący... gratuluję wiedzy :)

    Zgoda, art. 90 ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów (15.12.2000) na
    to zezwala. Pomyliłem się.

    --
    SQLwysyn
    370HSSV-0773H

  • 13. Data: 2004-02-12 22:05:54
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 12 Feb 2004, SQLwysyn wrote:
    [...]
    >+ to zezwala. Pomyliłem się.

    Hm... bez urazy, ale po paru poprzednich postach nie
    spodziewałem się takiej reakcji :), widać człowiek
    bywa omylny ! :)

    pozdrowienia (cały czas autentyczne) - Gotfryd

  • 14. Data: 2004-02-12 22:08:43
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:
    > Hm... bez urazy, ale po paru poprzednich postach nie
    > spodziewałem się takiej reakcji :), widać człowiek
    > bywa omylny ! :)

    wezcie pod uwage ze TPSA dostawala juz podobne pisma w przeszlosci i
    zawsze sobie nimi wycierala dupe, za przeproszeniem

    to pismo z UOKiK jest juz ktores z kolei i z nim pewnie bedzie podobnie
    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 15. Data: 2004-02-12 22:11:17
    Od: Arek <a...@e...net>

    scream rzecze:
    > wezcie pod uwage ze TPSA dostawala juz podobne pisma w przeszlosci i
    > zawsze sobie nimi wycierala dupe, za przeproszeniem
    >
    > to pismo z UOKiK jest juz ktores z kolei i z nim pewnie bedzie podobnie

    Nie. W przeszłości dostawała różne kary, od których odwoływała się.
    W tym przypadku klienci dostali do ręki bombę termojądrową i tepsa jest
    już martwa w sądzie.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.hipnoza.info

  • 16. Data: 2004-02-12 22:52:56
    Od: d...@w...pl (Lukasz Malinowski)

    Generalnie małe wyjaśnienie ze stron UOKiK:

    Telekomunikacja Polska S.A. nie ma prawa pobierać od konsumentów opłat za
    usługi 0 700 realizowane w Internecie przez firmy trzecie - uznał Prezes
    UOKiK. Zdaniem Cezarego Banasińskiego działanie TP S.A. w tym zakresie
    stanowi praktykę naruszającą zbiorowe interesy konsumentów.

    Rozstrzygnięcie Prezesa UOKiK odnosi się do problemu tak zwanych dialerów -
    programów, które instalują się w komputerze podczas wizyt na niektórych
    stronach internetowych.

    Reszta: http://www.uokik.gov.pl/