  • 1. Data: 2004-02-11 17:04:35
    Temat: TPSA nie moze pobierac oplat za 0700
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    podalo przed chwila Radio Zet.
    Na cos dyskusje z grupy sie przydaly :)

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl

  • 2. Data: 2004-02-11 17:39:35
    Temat: Re: TPSA nie moze pobierac oplat za 0700
    Od: adas <p...@a...w.stopce>

    Osóbka znana jako WAM (n...@n...nopl.pl) w
    <2...@4...com> wystukała:

    > podalo przed chwila Radio Zet.
    > Na cos dyskusje z grupy sie przydaly :)

    Czyli mogę mieć internet za darmo korzystając z jakiegoś 0700
    Ale fajnie... Podajcie jakieś namiary na numery dostępowe;)

    > WAM

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2004-02-11 18:03:57
    Od: Filip K <k...@w...pl>

    Użytkownik adas napisał:

    > Czyli mogę mieć internet za darmo korzystając z jakiegoś 0700
    > Ale fajnie... Podajcie jakieś namiary na numery dostępowe;)
    NIE PODAWAJCIE !!!!!!!!!
    Bo pozniej zobaczymy w nowym poscie od adasia "TPSA CHCE ODE MNIE KASE
    ZA NUMERY 0-700 POMOZCIE!!!!!" ;))))))

    Filip - gg: 11062
    @ - Przy odpowiadaniu na maila usun 1937

  • 4. Data: 2004-02-11 18:53:49
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "WAM" <n...@n...nopl.pl> napisał w wiadomości
    > podalo przed chwila Radio Zet.
    > Na cos dyskusje z grupy sie przydaly :)

    Fajno. Ale czy podali na jakiej podstawie. Bo Radio ZET to raczej słaba
    podstawa prawna :-))

  • 5. Data: 2004-02-11 20:13:07
    Od: "pestifer" <p...@C...fm>

    Uzytkownik "WAM" <n...@n...nopl.pl> napisal w wiadomosci
    > podalo przed chwila Radio Zet.
    > Na cos dyskusje z grupy sie przydaly :)

    a jak to jest z VAT-em od abonamentu?
    przeciez abonament to nie towar ani usluga

  • 6. Data: 2004-02-11 22:26:46
    Od: adas <p...@a...w.stopce>

    Osóbka znana jako Filip K (k...@w...pl) w
    <c0dr11$gbd$3@opal.futuro.pl> wystukała:

    > NIE PODAWAJCIE !!!!!!!!!
    > Bo pozniej zobaczymy w nowym poscie od adasia "TPSA CHCE ODE MNIE KASE
    > ZA NUMERY 0-700 POMOZCIE!!!!!" ;))))))

    Pitolisz (za przeproszeniem). Chciałem po prostu konkretów odnośnie
    poprzedniej informacji...
    Potrafisz pomóc? To daj linka do przepisu, który to reguluje...

    pozdrawiam

  • 7. Data: 2004-02-11 23:45:16
    Od: Filip K <k...@w...pl>

    Użytkownik adas napisał:

    > Pitolisz (za przeproszeniem). Chciałem po prostu konkretów odnośnie
    > poprzedniej informacji...
    > Potrafisz pomóc? To daj linka do przepisu, który to reguluje...

    Ja tam pierwszy raz o tym slysze i uwazam ze to jest bzdura.
    Poza tym wiecej luzu.

  • 8. Data: 2004-02-12 07:43:18
    Od: w...@p...onet.pl

    > Użytkownik "WAM" <n...@n...nopl.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Fajno. Ale czy podali na jakiej podstawie. Bo Radio ZET to raczej słaba
    > podstawa prawna :-))

    http://www.uokik.gov.pl/index.php?
    id=p_news&obid=2296&lang=0&samSession=7cb7ac25024a4e
    0ee3caf5515373aa76

    pozdrawiam
    d.

  • 9. Data: 2004-02-12 10:05:30
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Filip K wrote:

    > Ja tam pierwszy raz o tym slysze i uwazam ze to jest bzdura.
    > Poza tym wiecej luzu.

    To nie "bzdura" tylko decyzja UOKiK (z rygorem natychmiastowej wykonalnosci)

    Mysle, ze TPSA wpadla w zastawiona przez siebie (przy okazji sporu z NOM)
    pulapke. WTEDY twierdzila, ze NIE MOZE pobierac oplat za polaczenia przez
    NOM. TERAZ twierdzila, ze MOZE pobierac za uslugi swiadczone przez 0 700..

    Moim (nie)skromnym zdaniem chodzi o to, by klient SWIADOMIE musial
    podpisac zgode na swiadczenie uslug ZA POSREDNICTWEM TPSA i dowod
    ze to swiadome ma ciazyc na TPSA.

    Boguslaw

  • 10. Data: 2004-02-12 13:37:13
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    Użytkownik "bosz" <b...@u...agh.edu.pl> napisał w wiadomości
    > Filip K wrote:
    >

    > To nie "bzdura" tylko decyzja UOKiK (z rygorem natychmiastowej
    wykonalnosci)

    Konfabulujesz prawnie.

    --
    SQLwysyn