  • 1. Data: 2002-10-15 18:55:22
    Temat: T.U. SAMOPOMOC problemy z likwidatorami
    Od: K...@I...NET.PL

    MAM PYTANIE NIESTETY BYLEM POSZKODOWANYM W WYPADKU NA MOTOCYKLU GOSC ZAJECHAL
    MI DROGE SKRECAJAC Z PASA PRZECIWNEGO W LEWO JA UDERZYLEM W NIEGO OPINIA
    POLICJI BYLA JEDNOMYSLNA CZLOWIEK WYMUSIL PIERWSZENSTWO OCZYWISCIE MI NALEZY
    SIE ODSZKODOWANIE BYLO SLEDZTWO ZOSTALO UMOZONE KWIT Z PROKURATURY ZANIOSLEM
    DO SAMOPOMOCY ALE CO PROSZE OKAZALO SIE ZE STWIERDZENIE PRZEZ PROKURATURE
    CYTUJE # KIEROWCA PRZYCZYNIL SIE DO SPOWODOWANIA WYPADKU .......# CHODZI O
    TO SLOWO PRZYCZYNIL SIE DLA SAMOPOMOCY ABY WINA BYLA EWIDETNA GOSCIA KTORY
    MI ZAJECHAL POWINNO BYC NAPISANE DOPROWADZIL DO WYPADKU A NIE PRZYCZYNIL SIE
    I CHCA MI WMOWIC ZE JESTEM WSPOLWINNY ALE TO CHYBA JAKIES BZDURY JEZELI
    KTOS MI DORADZI TO PROSZE NA PRIV-A PRZESLE MAILEM TRESC DOKUMETU Z
    PROKURATURY DZIEKI Z GORY MOGE ZADZWONIC DO KOGOS ZNAJACEGO TEMAT

  • 2. Data: 2002-10-15 19:10:40
    Temat: Re: T.U. SAMOPOMOC problemy z likwidatorami
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik <K...@I...NET.PL> napisał w wiadomości
    > MAM PYTANIE NIESTETY BYLEM POSZKODOWANYM W WYPADKU NA MOTOCYKLU

    I w wyniku wypadku musisz juz zawsze pisać dużymi literami???

    GOSC ZAJECHAL
    > MI DROGE SKRECAJAC Z PASA PRZECIWNEGO W LEWO JA UDERZYLEM W NIEGO OPINIA
    > POLICJI BYLA JEDNOMYSLNA CZLOWIEK WYMUSIL PIERWSZENSTWO

    Opinia policji nie ma żadnego znaczenia.

    OCZYWISCIE MI NALEZY SIE ODSZKODOWANIE

    Zdaje Ci się.Od tego jest sąd i firma ubezpieczeniowa.

    BYLO SLEDZTWO ZOSTALO UMOZONE

    Dlaczego umorzone? Bez karania sprawcy?

    KWIT Z PROKURATURY ZANIOSLEM
    > DO SAMOPOMOCY ALE CO PROSZE OKAZALO SIE ZE STWIERDZENIE PRZEZ PROKURATURE
    > CYTUJE # KIEROWCA PRZYCZYNIL SIE DO SPOWODOWANIA WYPADKU .......

    Widocznie uznali że jesteś współwinny.Może prędkość?

    Przesłij tekst.

    Leszek

  • 3. Data: 2002-10-15 20:45:36
    Od: "Anonim Aboracensis z Yorku" <a...@w...pl>

    polecam odwolac sie od wyroku do ssadu wyzszej instancji (sad okregowy) co
    do slowa "przyczynil" jest dobra interpretacja...niestety dla strony
    przeciwnej :> :)

  • 4. Data: 2002-10-15 22:52:31
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    Anonim Aboracensis z Yorku napisa_(a):

    > polecam odwolac sie od wyroku do ssadu wyzszej instancji (sad okregowy)

    Do jakiego sądu??? Od czego???

    KG

  • 5. Data: 2002-10-16 05:59:03
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Anonim Aboracensis z Yorku" <a...@w...pl> napisał
    w wiadomości news:aohun6$7n2$1@news2.tpi.pl...
    > polecam odwolac sie od wyroku do ssadu wyzszej instancji (sad okregowy)
    co

    Umiesz czytać??????Jaki wyrok?

    Leszek

  • 6. Data: 2002-10-16 08:33:32
    Od: i...@w...pl

    Sama mam podobny problem po wypadku, ktory spowodowala pani ubezpieczona w tym
    nieszczesnym towarzystwie. Nielatwo wyciagnac od nich pieniadze, niestety.
    Rozmawiac w ogole sie nie da, na pisma nie odpowiadaja. Moja rada - jesli nie
    chcesz tracic czasu, a jestes ubezpieczony w normalnej firmie, niech ona zajmie
    sie sprawa i regresem sciagnie naleznosc z tych oszustow.

    Anka

  • 7. Data: 2002-10-16 09:08:51
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik <i...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    zajmie
    > sie sprawa i regresem sciagnie naleznosc z tych oszustow.

    Typowe babskie gadanie.Kto orzekł że ich klientka jest winna?

    Leszek

  • 8. Data: 2002-10-16 14:03:41
    Od: i...@w...pl

    > Typowe babskie gadanie.Kto orzekł że ich klientka jest winna?

    klientka :)
    tylko ze sie potem rozmyslila.
    potem orzekl rzeczoznawca Samopomocy.
    Potem odwolal.
    Potem rzeczoznawca PZU (mojego ubezpieczyciela).
    Mam nadzieje, ze to "babskie.." to tylko zwiazek frazeologiczny, nie przytyk do
    mojej plci ;)
    Anka