  • 1. Data: 2002-10-15 17:14:57
    Temat: Jaki to kodeks ? KPK ?
    Od: Jakub Kolodziej <b...@g...pl>

    Witam wszystkich.

    Mam takie pytanko - tlumacze pewien tekst z ang na pol i tam sa odwolania
    do artykulow kodeksu....caly czas bylem przekonany, ze to Kodeks
    Postepowania Karnego (Code of Criminal Prcedure) ale w ogole mi to nie
    pasuje, popatrzcie :

    Sąd Apelacyjny w Ociupinku Malym uchylił wyrok pierwszej instancji wydany
    11.10.01 i wrócił sprawę do Sądu Okręgowego ale w tym samym czasie
    postanowił utrzymać decyzję, na mocy której oskarżony przebywał w
    areszcie śledczym. Decyzja sądu oparta była na art. 209 i 217 par. 2 KPK
    a jednocześnie brak było przesłanek usprawiedliwiających zwolnienie
    wnioskodawcy na podst. Art. 218 KPK

    Czy to na pewno chodzi o KPK ? Jesli tak, to czemu w ogole nie pasuja
    artykuly ?
    Art 209 powinien mowic o zapewnieniu prawdilowego przebiegu postepowania
    a art. 218 o mozliwosciach zwolnienia z aresztu sledczego....

    Pomocy :)
    --
    Pzdr,
    benny

  • 2. Data: 2002-10-15 18:57:56
    Temat: Re: Jaki to kodeks ? KPK ?
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    Jakub Kolodziej napisa_(a):

> [...]
    > Art 209 powinien mowic o zapewnieniu prawdilowego przebiegu postepowania
    > a art. 218 o mozliwosciach zwolnienia z aresztu sledczego....

    kpk z 1969 roku

    KG

  • 3. Data: 2002-10-15 20:41:25
    Od: "Anonim Aboracensis z Yorku" <a...@w...pl>

    niezaktualizowany kpk bodajze z 1969r. pozdr.