  • 1. Data: 2002-10-15 19:00:11
    Temat: alimenty
    Od: "ZOSIA" <s...@p...onet.pl>

    bylem na sprawie rozwodowej i otrzymalem rozwod zasadzono mi aimenty
    wyzsze o 100 alimenty w sumie 300
    nie mam zadnego zrodla dochodu studiuje na dziennych studiach nie mam z
    czego zaplacic co robic ?

  • 2. Data: 2002-10-16 09:09:34
    Temat: Odp: alimenty
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik ZOSIA <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:aoj6d8$k99$...@n...tpi.pl...
    > bylem na sprawie rozwodowej i otrzymalem rozwod zasadzono mi aimenty
    > wyzsze o 100 alimenty w sumie 300

    jak wyższe to chyba dobrze ?

    > nie mam zadnego zrodla dochodu studiuje na dziennych studiach nie mam z
    > czego zaplacic co robic ?

    napisz jaśniej ten swój post

    Sandra

  • 3. Data: 2002-10-16 12:25:52
    Temat: Re: alimenty
    Od: "KrystianusDami" <k...@d...pl>

    Użytkownik Sandra <d...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:aoja5d$oqd$...@a...dialog.net.pl...

    > Użytkownik ZOSIA <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    > napisał:aoj6d8$k99$...@n...tpi.pl...
    >
    > jak wyższe to chyba dobrze ?

    > napisz jaśniej ten swój post
    >
    > Sandra

    no i Zosia pisze BYłEM ?

  • 4. Data: 2002-10-16 13:32:45
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik KrystianusDami <k...@d...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:aojlrv$f6g$...@n...tpi.pl...
    > no i Zosia pisze BYłEM ?

    to mnie nie obchodzi ale gdy mam komuś pomóc to musze mieć w miare jasno
    napisane , na kogo alimenty, czy to ona jest zobowiazana ,czy takie
    zasądzono na jej rzecz i date kiedy wydano wyrok jesli by miało chodzic w
    grę wniesienie apelacji

    Sandra

  • 5. Data: 2002-10-17 08:14:45
    Od: Piotr Sinda <s...@p...onet.pl>

    In <aoj6d8$k99$1@news.tpi.pl>, ZOSIA wrote:

    > bylem na sprawie rozwodowej i otrzymalem rozwod zasadzono mi aimenty
    > wyzsze o 100 alimenty w sumie 300
    > nie mam zadnego zrodla dochodu studiuje na dziennych studiach nie mam
    > z czego zaplacic co robic ?

    Nie wiadomo komu sie odpowiada.
    Mysle ze ojcu.
    Jezeli sie nie myle to:

    1. Wysokosc alimentow nie ustala sie tylko weldug tego ile zarabiasz ale
    ile moglbys zarabiac. Czyli biorac pod uwage twoje zdolnosci i szkole sad sprawdzi
    czy nie bedziesz mogl podjac pracy. Jezeli tak to wedlug tych stawek sie
    oblicza o ile podejmiesz prace.

    2. Jak nie pracujesz i nie ma takiej mozliwosci to towi rodzice beda za ciebie
    placic.

    3. Jak nie masz rodzicow to matka dziecka dostanie z funduszu alimentacyjnego a ty
    bedziesz to splacac.